انگشت خواننده معروف، انریکه ایگلسیاس در بین کنسرتش توسط یک پهپاد بریده شد

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر


همیشه از زمان کودکی به یاد داریم که پدر و مادرها به ما می‌گفتند اگر چیز تیزی را دیدید اصلا به آن دست نزنید. حالا به نظر می‌رسد خواننده معروف و پرطرفدار، انریکه ایگلسیاس این پیام را دریافت نکرده!

در کنسرتی که شنبه شب در تیجوانای مکزیک برگزار شده بود، این خواننده اقدام به گرفتن پهپادی کرد که در حال فیلمبرداری از این کنسرت بود و همین باعث شد تا انگشتانش در حین انجام این کار بریده شوند.

اما شخصی که این پهپاد از آن او بوده، از شانس خوبش در حین روی دادن این اتفاق، خراب نگشته و همچنان به مدت ۳۰ دقیقه فیلمبرداری کرده است. پس از بریده شدن انگشتان انریکه، تی‌شرتی که بر تن داشت خونی شد.
نمایش باید ادامه داشته باشد…

این حرفی است که نماینده خواننده مورد بحث پس از وقوع این اتفاق به زبان آورد. با وجود توصیه‌هایی که به او بابت خاتمه دادن به کنسرت شده بود، اما وی را در گوشه استیج سالن برگزاری کنسرت به صورت موقتی درمان کردند تا برنامه آن شب همچنان ادامه داشته باشد.

نماینده ایگلسیاس همچنین اظهار داشته که وی قصد داشته با گرفتن این پهپاد، یک نمای خوب را برای فیلم‌برداری از مخاطبان بدهد. اما در حین گرفتن این پهپاد متاسفانه اشتباهی رخ داد که نتیجه‌اش رخ دادن حادثه‌ای بود که در این مطلب بدان اشاره کردیم.

پس از اتمام کنسرت و نمایش یاد شده، ایگلسیاس در بین سیل عظیم طرفدارانش با آمبولانس به فرودگاه رسانده شد و از آنجا نیز با یک هواپیما بلافاصله به لس‌آنجلس منتقل گردید تا فورا تحت نظر یک متخصص قرار گیرد.

اما رفته رفته به دنیایی نزدیک می‌شویم که در آن پهپادها روز به روز کارایی بیشتری در بین افراد خواهند داشت. اما به دلیل رخ دادن چنین اتفاقاتی و بسیاری از مسایل دیگر مانند حریم شخصی، بهتر است پس از رفع چنین مواردی، اقدام به استفاده از این گونه وسایل نمود.

منبع: itresan.com
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر