انتقال سریع فایل ها در اندروید با CM Transfer – Share files ورژن1.5.1.0326

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
CM Transfer – Share files به عنوان یکی از قدرتمندترین و سریع ترین برنامه های انتقال دهنده فایل برای اسمارت فونهای اندروید شناخته می شود. این نرم افزار دارای رابط کاربری بسیار ساده و در عین حال جذابی می باشد که امکان انتقال فایل ها را برایتان امکان پذیر کرده است. سرعت انتقال فایل این نرم افزار 80 بار از بلوتوث بیشتر است. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا بتوانید فایل های مختلف نظیر عکس ها، موسیقی ها، ویدئو ها و …. را به سادگی انتقال دهید.


بهترین زمان استفاده از برنامه CM Transfer :


► هنگامی که شما می خواهید یک برنامه جالب را در اوقات ملاقات با دوستتان، به اشتراک بگذارید


► هنگامی که شما در حال مشاهده یک فیلم هستید، به یک آهنگ احساسی گوش می دهید و یا در حال انجام یک بازی سرگرم کننده هستید و می خواهید که دوستتان نیز ان را تجربه کند.


► هنگامی که شما دوست دارید تصاویری بسیار زیبایتان را با هم سفرتان به اشتراک بگذارید


► هنگامی که به طور اتفاقی کسی را مشاهده می کنید که کنارتان ایستاده است و به یک فیلم جذاب نگاه می کند و دوست دارید که آن فیلم برای شما نیز فرستاده شود.





لینک دانلود مستقیم با حجم 4 مگابایت:
منبع: apktops.ir
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر