انتقال اطلاعات از یک ذهن به ذهن دیگر از فاصله ۵ هزار مایلی

روشنک m

مدیر تالار اسرار خانه داری
2013-12-01
1,103
1,110
0
یک گروه ویژه از دانشمندان بین‌المللی از کشورهای آمریکا، فرانسه و چند کشور دیگر برای این پروژه به همکاری پرداخته‌اند و درنتیجه آن برای نخستین بار موفق به برقراری ارتباط ذهنی بین دو انسان از فاصله بسیار دور شدند.
دانشمندان موفق شدند برای نخستین بار ارتباط مستقیم بین دو ذهن از فاصله ۵ هزار مایلی را برقرار نمایند. این ارتباط که بین دو کشور هندوستان و فرانسه انجام شد به کمک حسگرهای امواج مغزی انجام شد و دو طرف این ارتباط بدون خارج کردن حتی یک کلمه از دهانشان، توانستند با یکدیگر از طریق مغزی سخن بگویند.
این فناوری از مسافت دقیق ۸ هزار و ۴۷ کیلومتری به انجام رسید و برای نخستین بار در جهان بود که شاهد چنین ارتباط ویژه‌ای بودیم. یک گروه ویژه از دانشمندان بین‌المللی از کشورهای آمریکا، فرانسه و چند کشور دیگر برای این پروژه به همکاری پرداخته‌اند و درنتیجه آن برای نخستین بار موفق به برقراری ارتباط ذهنی بین دو انسان از فاصله بسیار دور شدند.
این ارتباط به هیچ نوعی از جراحی و یا تغییرات فیزیکی نیاز نداشت و تنها با نظارت گروه پزشکی ویژه طراح این پروژه و ابزارهای خاص آن بود که دو فرد در این فاصله بسیار دور موفق به انتقال کلمات به ذهن یکدیگر شدند.
منبع: عصر ایران
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: zohreh

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر