انتشار تصاویر تازه‌ای از Lavender؛ گوشی بدون حاشیه صفحه نمایش سونی

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
همان‌طور که به وضوح از این تصاویر پیداست، سونی حاشیه صفحه‌نمایش گوشی هوشمند موسوم به Lavender را حذف کرده که یک قابلیت تازه مابین تولیدات این شرکت به شمار می‌آید. با توجه به دوربین ۱۳ مگا پیکسلی مجهز به سنسور IMX214 و فلاش در جلو دستگاه، می‌توان پیش‌بینی کرد که با یک محصول باب میل علاقه‌مندان به گرفتن تصاویر سلفی روبه‌رو هستیم.





منابع نزدیک به این شرکت ژاپنی خبر از احتمال معرفی قریب‌الوقوع Lavender حداکثر تا ماه آینده داده‌اند. همچنین عده‌ای معتقدند که دعوت‌نامه های ارسالی از سوی سونی در هفته گذشته، مربوط به مراسم رونمایی از این پرچم‌دار خواهد بود.





بر اساس اطلاعات قبلی می‌دانیم که Lavender دارای صفحه‌نمایشی ۵.۵ اینچی و یا کمی بزرگ‌تر با رزولوشن فول اچ‌دی است و قلب آن را قرار است پردازنده هشت هسته‌ای MT6752 مدیاتک که بر پایه معماری ۶۴ بیتی طراحی گردیده و بر روی فرکانس ۱.۷ گیگاهرتز تنظیم شده در کنار ۲ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی دائمی به تپش درآورد.


هنوز اطلاعاتی در رابطه با نام حقیقی این محصول در دست نیست، اما این منبع از اجرای اندروید ۵ به طور پیش‌فرض و پشتیبانی از دو سیم‌کارت به صورت هم‌زمان در آن سخن به میان آورده است.

منبع: farnet.ir
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر