اقلام مصرفی و جانبی گیت فروشگاهی

mojtaba_br

همراه نمونه
2015-09-21
406
41
0
اقلام مصرفی و جانبی گیت فروشگاهی: از نمونه ی این اقلام می توانیم به تگ ، لیبل امنیتی ، مگنت (جداکننده تگ) ، خنثی کننده (غیرفعال ساز لیبل) و لنیارد (بند کیف و کفش) اشاره کنیم. همه ی تجهیزات نام برده جز اقلام جانبی محسوب می شوند که در فرکانس های مختلف موجود می باشند. اقلام نام برده در انواع سیستم های (EM) ، (AM) و (RF) منحصر به همان سیستم می باشد و در فرکانس کاری همان گیت عمل می کنند. در ادامه ی این مطلب جهت مثال برخی از این اقلام را توضیح داده و معرفی می کنیم.

تگ گلفی در
tag-golfi.jpg

این تگ یکی از محبوب ترین و متداولترین تگ ها در بازار می باشد. استفاده از تگ گلفی در صنف پوشاک بانوان و آقایان ( و ) رواج بیشتری دارد. تگ گلفی عموما 6.4 سانتی متری است اما در برخی موارد در سایز های بزرگ تر و کوچک تر نیز یافت می شود.

تگ صدفی (شل) در گیت فروشگاهی
تگ صدفی نیز به دلیل اندازه متوسط و وزن کمی که دارد یکی از تگ های محبوب و متداول در بازار کشورمان محسوب می شود. از این نوع تگ اصولا برای لباس های ظریف استفاده می کنند.

تگ پنسیل (مدادی) در گیت فروشگاهی
می توان گفت تگ پنسیل ،‌ برای بازار کشورمان کمی تازه وارد بازار است. اما باید گفت تازه واردی است که دارای قدرت و دقت بالائی می باشد و همچنین کاربرد وسیع تری در مقایسه با سایر گیت ها دارد. این تگ شبیه به یک مداد باریک و سبک می باشد به همین دلیل بیشتر برای نصب به روی کیف و کفش و اجناس کوچک این چنینی مورد استفاده قرار می گیرد.

تگ گریف (X40 ، X50) در گیت فروشگاهی
این تگ در مقایسه با سایر تگ ها دارای شکل ظاهری متفاوت و قدرت و دقت بسیار بالاتری می باشد. به همین دلایل دارای محبوبیت بیشتری نیز می باشد. تگ گریف فقط در نوع RF سیستم های گیت فروشگاهی به کار می رود و در فرکانس 8.2 معمول تر می باشد.

تگ عینک در گیت فروشگاهی
همان طور که از نام این تگ مشخص است کاربرد آن بیشتر در فروشگاه های عینک می باشد. این تگ به دسته ی عینک قفل می شود و به راحتی نیز به وسیله ی مگنت مخصوص به خودش جدا می شود. این تگ تنها در نوع RF و AM سیستم های گیت فروشگاهی تولید می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند.

تگ پاندا در گیت فروشگاهی
کاربرد تگ پاندا بیشتر در فروشگاه های پوشاک کودک و نوزاد می باشد و متداولا در فروشگاه های سیسمونی استفاده می گردد. تگ پاندا به دلیل اندازه کوچکی که دارد در مقایسه با سایر تگ ها عملکرد ضعیف تری از خود نشان می دهد.

لیبل امنیتی RF گیت فروشگاهی
لیبل های امنیتی، برچسب هایی هستند که بر روی اجناس خاصی چسبانده می شوند و دارای اشکال و سایزهای گوناگون هستند. سایز های (3*3 – 4*4 – 5*5 ) و مدل های (سفید و بارکدی) از اشکال مختلف این لیبل هاست. این مدل لیبل فقط در نوع RF گیت فروشگاهی یافت و مصرف می شود.

لیبل امنیتی AM گیت فروشگاهی
این لیبل نیز درست مثل لیبل RF بر روی اجناس خاص چسبانده می شود ، اما به دلیل اندازه کوچک و متفاوتی که دارد ، بیشتر در فروشگاه هایی مورد استفاده قرار می گیرد که دارای اقلام ریز مانند لوازم آرایشی بهداشتی (رژ لب ، ریمل ، مداد) و لوازم داروخانه ها هستند. لیبل AM فقط در گیت AM مورد استفاده قرار می گیرد.

مگنت (جداکننده تگ) گیت فروشگاهی
مگنت در واقع آهنربایی پر قدرت و با گاوس (واحد توان مغناطیسی آهنربا) بالاست که موجب باز شدن قفل درون تگ و رها شدن سوزن تگ از درون این قفل می شود. برای جدا کردن تگ از لباس یا هر کالایی می بایست تگ را روی مگنت نگه داشته و دو لبه آن را از هم جدا کنید.

خنثی کننده لیبل ( DEACTIVATOR ) گیت فروشگاهی
خنثی کننده دستگاهی می باشد متشکل از یک منبع تغذیه (اسیلاتور) و یک پد مغناطیسی. زمانی که لیبل را به روی پد می گذاریم لیبل غیر فعال می شود و به اصطلاح لیبل می سوزد. این فرآیند موجب می شود بدون هیچگونه آلارمی لیبل خنثی شده از میان آنتن ها رد شود و از فروشگاه خارج شود. خنثی کننده لیبل را در هر سه نوع AM ، EM ، RF می توان مورد استفاده قرار داد.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر