اقامت در اروپا از طریق اخذ پذیرش دانشگاه های اروپا

mojtaba_br

همراه نمونه
2015-09-21
406
41
0
اقامت در اروپا از طریق اخذ پذیرش دانشگاه های اروپا: در این مطلب از سری مطالب قصد داریم شما را با اخذ آشنا کنیم. به دلیل گستردگی این بحث و سایر مباحثی از قبیل ، ، ، و ... سعی داریم به صورت قسمت قسمت آن ها را عنوان نماییم. در این مطلب به معرفی یکی از یعنی دانشگاه بوردو (L'Université de Bordeaux) می پردازیم.

دانشگاه بوردو
(L'Université de Bordeaux)، دانشگاهی که در شهر بوردوی فرانسه واقع شده است.

بوردو یکی از شهرهای دانشگاهی مهم است و دارای ۱۰۰۰۰۰ دانشجو ، ۴ دانشگاه ، ۱۴ مدارس عالی و ۵۰۰۰ پژوهشگر در ۲۰۰ آزمایشگاه است.

امکانات پژوهشی بوردو این شهر را در رتبه اول در کشور فرانسه قرار داده‌است و زمینه‌های تخصصی (شیمی مولکولی، لیزر قوی، ...) این رتبه را تقویت می‌کنند.



همچنین بوردو با زندگی فرهنگی بسیار فعال، به عنوان یک مرکز بزرگ روشنفکری و هنری نیز مطرح است.

این شهر موطن نویسندگان و نقاشان مشهوری چون میشل دو مونتنی، شارل دو مونتسکیو، فرانسوا موریاک، آندره لوت، آلبر مارکه و اودیلون ردون است. میراث معماری این شهر برجسته و بسیار قابل توجه‌است.

اقتصاد

فرودگاه بین‌المللی، ایستگاه قطار اروپایی، محورهای اصلی بزرگراه‌ها و جاده‌های اصلی، راه دریاییبه اقیانوس اطلس و بندر، مرکز آکیتن، دریچه‌ای رو به جهان را برای بوردو می‌گشایند.


بوردو قطب اروپایی فناوری پیشرفته، شهر تبادلات بین‌المللی، پایتخت جهانی شراب و شامپایناست و بزرگترین باغ‌های انگور فرانسه، به خصوص نوع خاصی از انگور شراب سازی به نام انگور بوردو در آن یافت می‌شود.

مرکزاقتصادی جنوب غربی فرانسه‌است و به طور اخص در زمینه هوانوردی، فناوری فضایی و دفاعی فعالیت می‌کند. در بخش خدمات، فعالیت بسیار تجاری تسلط دارد و خدمات وابسته به موسسات تولیدی در این شهر مرکزیت یافته‌اند.

قطار ت.ژ.و چهار ساعته فاصله بوردو تا پاریس را طی می‌کند.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر