افزونه Multi Links برای موزیلا فایر فاکس

p30today2014

New member
2014-10-13
9
10
0
پی سی تودی صبحانه، افزونه Multi Links به شما اجازه می دهد که چندین لینک را به صورت همزمان باز نمایید و یا آنها را کپی کرده و یا اینکه همه آنها را بوکمارک نمایید؛ آن هم در یکبار کلیک کردن بر روی همه آنها!

برای این کارها فقط کافیست که راست کلیک ماوس را پایین نگه دارید و بر روی لینک ها درگ نمایید و هنگامی که مستطیل به وجود آمده همه لینک های شما را در بر گرفت، راست کلیک را رها نمایید.

البته عملکرد افزونه Multi Links در تنظیمات آن قابل تغییر است. مثلا اینکه هنگامی که شما لینک ها را انتخاب کردید، افزونه Multi Links آنها را باز بکند یا کپی کرده و یا بوکمارک نماید همگی در تنظیمات قابل تغییر هستند. همچنین این نکته که باز کردن لینک ها در تب ها جدید صورت بگیرد و یا در پنجره های جدید.

48966-110.png




بخش دیگری که در تنظیمات افزونه وجود دارد، انتخاب رنگ مستطیل انتخاب لینکها و همچنین ضخامت آن است.

استفاده از کلیک چپ و همچنین کلید میانی ماوس نیز در افزونه قابل استفاده می باشد.

از ویژگی های مهم و کاربردی افزونه Multi Links این است که شما می توانید از هر کجای صفحه اینترنتی لینک ها را انتخاب نمایید. این عمل توسط نگه داشتن کلید های Ctrl یا Shift قابل انجام هستند.

به طور مثال شما می خواهید در نتایج جستجوی خود در موتور های جستجو، نتایج ۱ تا ۵ و همچنین نتایج ۷ تا ۱۴ را با هم باز نمایید و نتیجه ۶ مد نظر شما نیست. شما می توانید همه نتایج را با افزونه درگ نمایید و بعد از آن با نگه داشتن کلید Ctrl یا Shift نتیجه ۶ را از حالت انتخاب خارج نمایید.



 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: نگار

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر