افزونه سئو وردپرس چیست ؟

khosi

New member
افزونه سئو وردپرس چیست ؟
افزونه سئو وردپرس پظیفه بهینه سازی سایت برای موتور های جست و جو. گر را بر عهده دارد و سایت هایی که با قالب وردپرس طراحی شده اند می توانند با نصب این افزونه از امکانات آن استفاده نمایند .

مزایای استفاده از افزون سئو وردپرس چیست ؟
انتخاب عنوان مناسب و توضیحات برای متن : این افزونه پس از نصب خود نوار و کادری را ایجاد می کند که به وسیله آن می توان عنوان و توضیحات دلخواه خود را در آن وارد کرد، این توضیحات به عنوان متن کوتاه زیر عنوان در موتورهای جست و جو گر نشان داده می شود .آنالیز و بررسی کلماتی کلیدی موجود در متن : اگر بخواهید متن جدیدی را ایجاد نمایید این افزونه کلمات کلیدی محبوب و مرتبط با آن متن را به شما نشان می دهد و شما می توانید از آنها در متون خود استفاده نمایید و در آخر این افزونه به شما می گوید که چه مقدار این کلمات موثر بوده و شما به چه میزان استفاده درساتی از آنها انجام دادید.بهینه سازی url : این افزونه این امکان را می دهد که به بهینه سازی آدرس های url بپردازید ، مثلا می توانید به وسیله آن به آدرس url خود نام دسته بندی آن موضوع را نیز اضافه نمایید.ایجاد نقشه سایت به صورت خودکار : این افزونه به صورت خودکار نقشه بهینه سازی شده ای از سایت ایجاد می کند و هرگاه نوشته جدیدی به سایت اضافه می شود به صورت خودکار آن را به نقشه اضافه می کند تا سایت شما توسط موتورهای جست و جو گر بهتر دیده شود .
سئو و بهینه سازی صفحه بندی ها : این افزونه تمام صفحه بندی های سایت را به صورت خودکار برای موتور های جست و جو گر بهینه سازی می نماید .
و … .
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر