افزایش رنکینگ سایت به کمک تگ عنوان

danielhj

New member
2016-01-29
23
10
0
افزایش رنکینگ سایت به کمک تگ عنوان: یکی از مواردی که بعد از بسیار مهم تلقی می شود و در بهبود کسب و کار یکی از نکات کلیدی به حساب می آید بالا رفتن رتبه و رنکینگ سایت برای افزایش بازدید و در نهایت افزایش بازدهی سایت است. از این رو طراحان سایت سعی می کنند تا با رعایت اصول بهینه سازی و سئو سایت از همان مراحل ابتدایی طراحی، امکان پیشرفت سایت ها را فراهم نمایند. اما طراحان سایت نمی توانند به صورت دائمی از سایت هایی که طراحی کردند و به مشتریان خود ارائه داده اند پشتیبانی محتوایی بکنند. پس با آموزش نکات لازم برای تولید محتوا سعی می کنند سایت های تولید شده را در مسیر پیشرفت قرار دهند. این که بازدهی این سایت ها تا چه اندازه باشند به نحوه به روز رسانی مدیران سایت و صاحبان آن بر می گردد. یکی از نکات مهمی که همیشه کارشناسان سئوی شرکت های طراحی سایت به مشتریان خود گوشزد می کنند توجه به تگ عنوان برای هر مطلب است. در این مقاله بر آن شدیم تا نکاتی را در مورد بیان کرده و در افزایش رنکینگ سایت شما نقش کوچکی داشته باشیم.

لزوم توجه به تگ عنوان در تولید محتوا
با جستجوی یک عبارت در موتور های جستجو و مشاهده نتایج آن شاهد این هستیم که نتایج اولیه جستجو در اختیار سایت هایی است که از عبارت مورد جستجو در تگ عنوان خود استفاده کرده اند. همچنین نقش این تگ های عنوان در انتخاب یکی از نتایج توسط کاربر قابل لمس است. بنابراین برای افزایش بازدید سایت لازم است توجه به تگ های عنوان مطالب خود را در اولویت قرار داده و نکات ذیل را در انتخاب تگ عنوان به کار گیریم.

انتخاب تگ عنوان مناسب و جذاب
مطالبی که می نویسید و در سایت خود قرار می دهید باید مورد توجه کاربر قرار بگیرد. پس ابتدا باید نیاز های کاربران اینترنتی را سنجیده و عناوین مورد جستجوی آن ها را پیش بینی نمایید. سپس با انتخاب تگ عنوان مناسب به تولید محتوای با کیفیت و جذاب بپردازید تا کاربران اینترنتی را جذب خود کرده و به بازدید از سایت شما ترغیب نماید. بی شک اگر از تگ هایی استفاده کنید که چندان مورد جستجوی افراد قرار نمی گیرد، نباید انتظار افزایش بازدید و افزایش رنکینگ سایت داشته باشید.

به کار بردن نام برند در عنوان سودی نخواهد داشت
بسیاری از نویسندگان سایت ها بر این باورند که با به کار بردن نام برندشان در تگ عنوان موجب افزایش اعتبار برند خواهند شد. اما همان گونه که گفتیم تگ عنوان باید با آن چه در ذهن مردم برای جستجو است مطابقت داشته باشد. کسی که به جستجوی عبارتی می پردازد از برند خاصی در جستجو استفاده نمی کند. اگر بخواهد از برند در جستجو استفاده کند یکی از طرفداران و مشتریان برند شماست که نیازی به جستجو در موتورهای جستجو نداشته و مستقیم به سایت شما مراجعه می کند. ما نمی گوییم که این کار موجب لطمه خوردن به سایت شما خواهد شد اما قطعا مطلب شما را بیهوده و بی فایده خواهد کرد چون بسیار کمتر مورد بازدید قرار خواهد گرفت. اگر برندی دارید که قشر کثیری از مردم به آن علاقه دارند ممکن است با به کار بردن نام برند در تگ عنوان بازدید کنندگانی را جذب کند که البته بسیار بعید به نظر می رسد. به طور مثال شخصی که به دنبال کفش هایی با برند آدیداس است مستقیم به سایت آدیداس مراجعه کرده و به صفحه محصولات و بخش کفش ها می رود. ممکن هم هست که عبارت کفش آدیداس را جستجو نماید. پس چنین برندی می تواند این کار را انجام دهد. اگر برند شما در این حد است پس استفاده از آن در تگ عنوان بی فایده نخواهد بود.

عدم استفاده از تگ عنوان تکراری در مطالب سایت

به هیچ وجه از عنوان های تکراری برای مطالب خود استفاده نکنید. زیرا موجب سردرگمی خزنده های موتورهای جستجو و کاربران اینترنتی خواهد شد. همان گونه که مطالب تکراری عواقب ناخوشایندی را نصیب سایت شما می کند، عناوین تکراری هم به سئو سایت شما لطمه خواهد زد. سعی کنید برای هر مطلب یک عنوان منحصر بفرد انتخاب نمایید.

طبق آنچه گفته شد باید نحوه استفاده ی درست از تگ های عنوان و تاثیر آن در سئو سایت را فرا گرفته باشید و با رعایت نکات یاد شده سایت خود را پیشرفت داده و موجب افزایش اعتبار و رنکینگ آن شوید.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر