افتتاح نمایشگاه کتاب با حضور رئیس‌جمهور

zahra

مدیر ارشد
2013-09-24
3,072
2,573
0


افتتاح نمایشگاه کتاب با حضور رئیس‌جمهور

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، این رویداد بزرگ فرهنگی امسال با شعار «بهشت دانایی در ضیافت کلمات» کار خود را آغاز کرده است.

رییس جمهوری پس از افتتاح این نمایشگاه از بخش های مربوط به آثار ناشران برگزیده در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید و با مسوولان غرفه های شرکت کننده در این نمایشگاه گفت و گو کرد.

در مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین المللی کتاب تهران همچنین سید عباس صالحی رییس بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، سید حسین هاشمی استاندار تهران، مدیران کمیته های بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و جمعی از مسوولان کشوری، ناشران و اهالی رسانه حضور دارند.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در فضایی حدود 130 هزار متر مربع برگزار می شود و نزدیک به 3 هزار ناشر داخلی و خارجی بیش از 398 هزار عنوان کتاب را عرضه کرده اند.

آلمان ، فرانسه ، ترکیه ، ژاپن ، ونزوئلا ، مکزیک ، روسیه ، قطر ، سوریه ، کویت ، عمان ، لبنان ، آذربجایجان ، ارمنستان و چین از جمله کشورهای شرکت کننده در این نمایشگاه هستند.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در روزهای 10 تا 20 اردیبهشت 1393 از ساعت 10 صبح تا 20 در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می شود.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sina

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر