اظهارنظر ورزشي نويسان دنيا درباره بازي ايران

Atash

افتخاری
2013-07-17
1,568
3,723
0





کارشناسان و ورزشي نويسان نشريات و تلوزيون هاي سراسر دنيا هم از بازي تيم مي شگفت زده شدند و هر کدام با جملاتي بازي تيم ملي را تحسين کردند.

00988484.jpg

با وجود اين که تيم ملي مقابل آرژانتين با گل دقيقه 92 مسي شکست خورد، بازي تيم ملي هواداران را راضي کرد. کارشناسان و ورزشي نويسان نشريات و تلوزيون هاي سراسر دنيا هم از بازي تيم مي شگفت زده شدند و هر کدام با جملاتي بازي تيم ملي را تحسين کردند. نمونه اي از اين جملات را که در تويئتر منتشر شده است خواهيد خواند:

گرنت وال، ورزشي نويس فاکس اسپورت: گل مسي را ديدم. عالي بود. به نظر مي رسيد ايران شايستگي بهتر از اين را داشت. غيرقابل پيش بيني بودن جام جهاني را دوست دارم.

تانکردي پالمري، ورزشي نويس گازتا و سي ان ان: ايران شايسته يک امتياز بود، اگر شايستگي بيشتر را نداشت.

روي هادسون: بازي کردن جلوي مسي مثل قمار کردن با يک جادوگره. حتما خواهي باخت.

اندرو داس، ورزشي نويس نيويورک تايمز: گاهي استعداد ناب برنده است ولي حس خوبي نسبت به پيروزي اش نداري.

مايکل اوون: ترسناک بود. براي ايران خيلي متاسفم. اونا عالي بودن.

گيلم بالاگ، ورزشي نويس اسکاي: چهار مهاجم، دو هافبک. ولي عمل نکرد. آرژانتين استعدادهاي زيادي داشت ولي هيچ فضايي در اختيارش نبود. و بعد مسي...

گري لينکر، ورزشي نويس گاردين: يک بي عدالتي نسبت به خاورميانه. پنالتي ايران ناديده گرفته شد. ايران در نيمه دوم عالي بود. مسي مسيح بود. بايد مي دانستم. ايمانم به او کم شده بود.

جاناتان ويلسون، ورزشي نويس گاردين: ايران عالي دفاع مي کند. کي روش در بستن تيم هايي که حريفان را در گلزني نااميد مي کنند استاد است. به يونايتد در مقابل بارسا در سال 2008 نگاه کنيد.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: zelzeleh، بچه کرد، Sina و 2 کاربر دیگر

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر