اسپایدرمن، بعد از کاپیتان آمریکا / ابرقهرمان ها همچنان سینمای جهان را تسخیر کرده اند: فروش جهانی 132 میلیون دلار

Melika

افتخاری
2013-06-21
747
1,415
0

قسمت دوم فیلم هیجانی «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز» در دومین هفته از نمایش بین‌المللی خود پرفروش‌ترین فیلم سینماهای جهان شد...


به گزارش ایسنا، «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز 2» با پیشی گرفتن از انیمیشن «ریو 2» و ثبت فروش 67.2 میلیون دلار، نه تنها موفق‌ترین فیلم این هفته سینماهای جهان نام گرفت بلکه مجموع فروش جهانی خود را نیز به 132 میلیون دلار رساند.
این فیلم ابرقهرمانی توانست بیشترین فروش خود را با 13.4 میلیون دلار در سینماهای کشور کره جنوبی رقم بزند تا فروشی تقریبا برابر با قسمت اول این فیلم در این کشور ثبت کند.
همچنین این فیلم اکشن و هیجانی توانست با فروش 8.9 و 6.5 میلیون دلاری به ترتیب در سینماهای روسیه و ایتالیا در صدر جدول فروش قرار بگیرد تا به ترتیب با افزایش 3 و 20 درصدی نسبت به فروش قسمت اول این فیلم در مدت زمان مشابه روبه‌رو باشد.
از دیگر بازارهای پرفروش «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز 2» می‌توان به ژاپن (5.2 میلیون دلار) و تایوان (4.1 میلیون دلار) اشاره کرد که فروش این فیلم در تایوان 45 درصد از فروش قسمت بیشتر بوده است.
انیمیشن «ریو 2» که هفته گذشته در صدر جدول گیشه سینماهای جهان قرار گرفت نیز با اضافه کردن 27.4 میلیون دلار در سالن‌های سینمای 68 کشور جهان مجموع فروش خارجی خود را به بیش از 250 میلیون دلار ارتقاء داد.
فیلم «زن دیگر» که این هفته در سینماهای آمریکای شمالی در صدر جدول فروش قرار گرفت در گیشه بین‌المللی نیز 12.8 میلیون دلار در 31 کشور جهان فروخت و در اولین هفته نمایش مجموع فروش خارجی 20.6 میلیون دلاری را برای خود رقم زد.
فیلم «نوح»، جدیدترین ساخته «دارن آرونوفسکی» نیز با اضافه کردن 11.1 میلیون دلار از محل 56 کشور جهان، مجموع فروش جهانی خود را به بیش از 222 میلیون دلار ارتقاء داد.
فیلم «کاپیتان آمریکا» نیز که هفته پیش را در صدر جدول فروش آمریکایی‌ گذراند با فروش 16 میلیون دلاری خود از محل 55 کشور جهان مجموع فروش خارجی خود را پس از پنج هفته به 420 میلیون دلار رساند.
انیمیشن برنده اسکار «منجمد» که هم‌اکنون پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ سینما است فروش خارجی خود را به 743 میلیون دلار رساند تا در مجموع فروش جهانی 1.44 میلیارد دلار را ثبت کند.




 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: zahra و pegah

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر