اسمارت فون LG G2 Mini در تاريخ ۲۴ فوریه معرفی خواهد شد

mahdi km

افتخاری
2013-10-30
603
892
0
تهران
یکی از محصولات جدید ال جی که احتمال معرفی آن وجود دارد، LG G2 Mini می باشد. این شرکت کره ای با انتشار تصویری به این موضوع اشاره می کند که احتمال رونمایی از این دستگاه در رویداد MWC 2014 وجود دارد.​
در تصویر زیر دقیقا نسخه مینی از G2 دیده می شود. همچنین جمله ” Experience the Mini, Mobile World Congress 2014-02-24″ همراه با این تصویر منتشر شده، که تاریخ ۲۴ فوریه را زمان رونمایی از نسخه مینی این پرچمدار ال جی اعلام میکند.
جزییات این محصول ال جی هنوز مشخص نیست، اما این احتمال وجود دارد که مشخصات آن مشابه برادر بزرگتر خود یعنی G2 باشد. قبلا شایعاتی منتشر شده بود که صفحه نمایش G2 Mini را ۴.۷ اینچی اعلام می کرد. به هر حال این احتمال وجود دارد که ال جی هم سیاستی مشابه سونی داشته باشد که نسخه مینی از پرچمدار خود را با مشخصات سخت افزاری همانند پرچمدار خود عرضه کرد.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر