آخرین های موبایل اسمارت فون سوني اکسپريا a2 رسما در ژاپن معرفي شد

mahdi km

افتخاری
2013-10-30
603
892
0
تهران
کمپانی سونی واقع در ژاپن صبح امروز به وقت محلی، گوشی اکسپریا A2 مدل SO-04F را برای عرضه در این کشور توسط اپراتور مخابراتی NTT DoCoMo معرفی کرد. از مدت‌ها پیش شایعات زیادی در مورد این گوشی مطرح شده بودند. بسیاری از این شایعات حاکی از این موضوع بودند که این گوشی جدید در اصل نسل جدید Xperia Z1 Compact یا همان Xperia Z2 Compact است.

Xperia A2 بسیار شبیه به Xperia Z1 Compact است اما این بار در رنگ‌های و زیبا عرضه شده است. این رنگ‌ها عبارت‌اند از: نارنجی، خاکستری، سفید و بنفش.
اکسپریا A2 بسیاری از مشخصات اکسپریا Z1 کامپکت را به ارث برده است. از همین روی بسیاری از کارشناسان بر این عقیده‌اند که معرفی این محصول در این راستا بوده که یک گزینه ارزان قیمت نیز در کنار پرچمدار جدید این کمپانی یعنی اکسپریا Z2، در دسترس خریداران باشد.

اکسپریا A2 در قسمت پشتی مجهز به پلاستیک مات است. این نکته در واقع وجه تمایز این گوشی و اکسپریا Z1 کامپکت است زیرا آن گوشی در قسمت پشتی به پلاستیک ضدخش مشابه شیشه مجهز بود.

این گوشی جدید مجهز به صفحه‌نمایش 4.3 اینچ با رزولوشن اچ‌دی، پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون 800 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و گرافیک آدرنو 330 است.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به دو گیگابایت حافظه‌ی رم، 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، درگاه حافظه‌ی microSD، دوربین اصلی با رزولوشن 20.7 مگاپیکسل و سنسور Exmor RS، دوربین جلویی 2.2 مگاپیکسل با سنسور Exmor R و یک باتری 2300 میلی‌آمپر ساعتی است. همچنین این گوشی موفق به اخذ گواهینامه IP55 و IP58 شده است که بدان معنی است که این گوشی در مقابل آب و گرد و غبار مقاوم است. البته این ویژگی دیگر یک ویژگی عادی در سری اکسپریای سونی به خصوص خانواده اکسپریا Z این کمپانی محسوب می‌شود.




ابعاد اکسپریا A2 نیز 65 در 128 در 9.7 میلی‌متر و وزن آن نیز 138 گرم می‌باشد که بسیار شبیه به ابعاد و وزن اکسپریا Z1 کامپکت است. گزینه پیش خرید این گوشی از هم‌اکنون توسط اوپراتور ژاپنی دوکومو در دسترس است و پیش‌بینی می‌شود عرضه‌ی آن نیز از اواخر خردادماه آغاز می‌گردد.
نظر شما در مورد این گوشی چیست؟
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر