Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر


اخیرا کمپانی سامسونگ اقدام به راه اندازی طرحی کرده است که توسط آن میخواهد کاربران آیفون را به استفاده از محصولات خود ترغیب کند حال پس از گذشت چند روز از این طرح بزرگ گویا استقبال کاربران آیفون بسیار بالا بوده است در ادامه با جزئیات بیشتر در خدمت شما هستیم.





این پروژه Ultimate Test Drive نام دارد که توسط آن سامسونگ با دریافت تنها 1 دلار یکی از دو گوشی هوشمند گلکسی نوت 5 و گلکسی S6 اج پلاس را به مدت یک ماه (30) روز در اختیار کاربران آیفون قرار می‌دهد تا از این محصولات استفاده کنند و اقدام به خرید تلفن های اندرویدی کنند. آنطور که مشخص است این شرکت قصد دارد با این روش و طرح‌های تشویقی موجود در آن، کاربران بیش‌تری را به سمت استفاده و خرید گوشی‌های پرچم‌دار خود جذب کند. برهمین اساس کمپانی سامسونگ تلفن های مورد نظر کاربران را با یک بسته اینترنت ترکیبی از اپراتور مورد نظر به کاربران آیفون تحویل میدهد تا از آن استفاده کنند.


گفتنی است کاربران بعد از پایان 30 روز، تنها 5 روز فرصت دارند گوشی هایی که در این مدت تست میکردند را تحویل دهند حتی سامسونگ برای تشویق بیشتر کاربران گوشی هایی که دارای خط و خش جزوئی هستند را جریمه نمیکند. اما در صورت شکستن صفحه‌نمایش یا دوربین باید مبلغ100 دلار را به عنوان جریمه پرداخت کنند. همچنین در صورتی‌که گوشی مورد نظر روشن نشود و به‌طور کلی از سوی کاربر بازگردانده نشد، سامسونگ با استفاده از مشخصات ثبت شده‌ی کارت اعتباری کاربر مورد نظر، مبلغ کامل گوشی را از حساب وی کسر خواهد کرد .


اما آنطور که خبر های جدید مشخص است در کشور آمریکا که این طرح اجرایی شده است استقبال کاربران آیفون به قدری زیاد بوده است که تمامی تلفن هایی که برای این منظور در نظر گرفته شده اند تمام شده و در صورتی که کاربران بخواهند میتوانند نام نویسی کنند تا در صورت تامین گوشی های مورد نیاز جز نفرات شرکت کننده در طرح قرار بگیرند./بروزرسانی
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر