استفاده از دزدگیر فروشگاهی در کتاب فروشی ها

mojtaba_br

همراه نمونه
2015-09-21
406
41
0
استفاده از دزدگیر فروشگاهی در کتاب فروشی ها: در کتاب فروشی ها، در دسترس بودن اجناس برای مشتریان، نسبت به فروشگاه های دیگر، اهمیتی افزون تر دارد و معمولاً افراد قبل از خرید کتاب، تمایل دارند نگاهی به اوراق آن بیندازند. همین امر سبب آن می شود تا کتابفروشان تمایل به نصب پیدا کنند. مناسب کتابفروشی ها، گیت آر اف (RF) می باشد. دزدگیر فروشگاهی آر اف (RF) درست مانند یا ، در بسیاری از فروشگاه های لباس هم مورد استفاده قرار میگیرد، منتها کتابفروشی ها به جای تگ سخت (همچون تگ گلفی، صدفی، عدسی و ...) از لیبل های ضد سرقت فروشگاهی استفاده می کنند که رایج ترین آنها، لیبل های بارکدی می باشد. دلیل مناسب تر بودن دزدگیر فروشگاهی RF نسبت به گیت فروشگاهی AM برای فروشگاه های کتاب، شکل لیبل می باشد. ضخامت لیبل های RF بسیار کم بوده و پس از الصاق به صفحات داخلی کتاب، به راحتی قابل کندن نیست و پیدا کردن آن نیز شاید آسان نباشد. لیبل های AM دارای ضخامتی در حدود یک میلی متر می باشد که کندن آن را راحت تر کرده و مناسب برای الصاق به کتاب نیست.
فروشگاهداران صنف کتاب، به همراه دستگاه دزدگیر فروشگاهی (گیت فروشگاهی ) به دستگاه خنثی کننده لیبل نیز نیاز دارند تا به وسیله آن برچسب ضد سرقت کتاب هایی را که مشتریان خریداری می کنند، غیر فعال نمایند. در صورت خنثی نشدن لیبل کتاب، ممکن است مشتری کتاب را به فروشگاه هایی ببرد که مجهز به گیت ضد سرقت RF می باشند که در این صورت منجر به بوق کاذب شده و مشکلاتی را برای مدیر فروشگاه مذکور ایجاد خواهد کرد.


%202.jpg
 
آخرین ویرایش:

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر