استفاده از دزدگیر فروشگاهی در فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی

mojtaba_br

همراه نمونه
2015-09-21
406
41
0
استفاده از دزدگیر فروشگاهی در فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی: ابزاری می باشد که در صنف پوشاک بیشترین علاقه مندی را به خود جلب نموده و دلیل ترویج اصطلاحاتی همچون « »، « » ، « » و .. نیز همین می باشد.
با این وجود ضرورت استفاده از گیت فروشگاهی یا همان دزدگیر فروشگاهی برای فروشگاه های دیگر، کمتر از صنف پوشاک نیست که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم.
برای دانستن این مطلب که چه نوع دزدگیر فروشگاهی برای فروشگاه های لوازم آرایشی مناسب تر است، بهتر است بار دیگر به تقسیم بندی سه گانه تکنولوژی های گیت فروشگاهی AM، RF ،EM توجه کنیم. در این فروشگاه ها، به دلیل وجود داشتن اجناس نسبتاً ریز و شبه فلزی، بهتر است گیت فروشگاهی AM نصب شود. (سیستم EM نیز قابل نصب است ولی به دلیل هزینه بالا به صرفه نیست) در غیر اینصورت گیت RF صرفه بیشتری خواهد داشت. در هر حال باید توجه داشت که در چنین فروشگاه هایی، بازده سیستم نسبت به فروشگاه های لباس یا کتابفروشی ها کمتر بوده و ابزارهای تکمیلی دیگر همچون دوربین مداربسته نیز مورد نیاز خواهد بود.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: نسترن

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر