استعفای کی‌روش جدی نیست/ سرمربی تیم ملی ناراحت است

horam

New member
2016-02-13
1
0
0
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه سرمربی تیم ملی از یکسری موارد گلایه دارد و ناراحت است، گفت: هرچند کارلوس کی‌روش از یکسری مسائل ناراحت است ولی استعفایش جدی نیست و در حد حرف است.

شهرام دبیری درباره اینکه کارلوس کی‌روش اعلام کرده امروز استعفایش را به تاریخ ۱۱ اردیبهشت به فدراسیون فوتبال می‌دهد، اظهار کرد: هنوز چیزی معلوم نیست. من با علی کفاشیان هم صحبت کردم. او هم گفت که نمی‌داند علت تصمیم کی‌روش چیست. شاید علت این تصمیم عدم دعوتش به جلسه با اینفانتینو دبیرکل یوفا بوده که کفاشیان گفت سرمربی تیم ملی هم دعوت شده بود.

وی با بیان اینکه استعفای کی‌روش فعلا در حد حرف است، خاطرنشان کرد: به هر حال این نشان می‌دهد که کی‌روش از شرایط گلایه دارد و می‌خواهد با این روش آنرا نشان بدهد. سرمربی تیم ملی این مسائل را مطرح می‌کند تا بتواند برای تیم امکانات بگیرد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در پایان گفت: کی‌روش از چند موضوع ناراحت است ولی استعفایش جدی نیست و باید در جلساتی که برگزار می‌شود در اینباره از او سئوال کنیم.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر