استان اصفهان 15 بهمن میزبان کاروان تدبیر و امید است

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
81484422-6237786.jpg


رسول زرگرپور روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: آیین استقبال از رییس جمهوری و هیات دولت در میدان تاریخی امام (نقش جهان) شهر اصفهان، پایتخت فرهنگ و تمدن ایران زمین برگزار می شود.


وی بیان کرد: حضور گسترده مردم در استقبال از رییس جمهوری و هرچه با شکوه تر برگزار شدن این آیین در واقع پاسداشت از آرا و انتخاب خود مردم است.


استاندار اصفهان با تشریح جایگاه تمدن ساز اصفهان و نقش مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه این دیار در سیر تحولات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی کشور به ویژه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، استقبال بی نظیر و باشکوه از رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید در میدان تاریخی امام (نقش جهان) را حرکتی ماندگار، تجلی بلوغ سیاسی و جلوه ای از حضور مردم در صحنه دانست.


وی یادآوری کرد: حضور مردم در میدان آزادی تهران و میدان امام (ره) اصفهان در مناسبت های مختلف همواره به عنوان الگو و شاخصه بینش سیاسی ملت ایران، انعکاس گسترده ای در رسانه های بین المللی و سطح جهان داشته و بدون شک استقبال و مهمان نوازی مردم استان اصفهان از کاروان تدبیر و امید آثار فراگیر و درخشش جهانی خواهد داشت.


زرگرپور با بیان اینکه به احتمال زیاد سفر کاروان تدبیر و امید به استان اصفهان دو روز خواهد بود، اظهار کرد: در این سفر علاوه بر دیدارهای عمومی با مردم، نخبگان، خانواده های شهدا و ایثارگران، کارآفرینان و اقشار مختلف مردم چند نشست تخصصی به منظور بررسی مسایل و مشکلات استان برگزار می شود.


استاندار اصفهان تاکید کرد: نخستین سفر کاروان تدبیر و امید به اصفهان فرصت طلایی برای بررسی و حل مشکلات استان با حضور بالاترین مقام قوه مجریه است.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر