ادعای جالب و عجیب مهندس سابق هوافضای ناسا کلارک مک

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
مهندس سابق هوافضای ناسا کلارک مک کلی لند ادعا کرده که در سال ۱۹۹۱ درحالیکه از مرکز کیپ کاناورال مشغول مشاهده تصاویر زنده از شاتل در فضا بوده موجودی بیگانه به اندازه ۶ متر ایستاده بر روی دو پا را در کنار شاتل دیده است.



داستان او در سایت های پارانورمال و یوتیوب مورد توجه قرار گرفته و در یکی از اکانت های یوتیوب فیلمی از روی توصیفات او از موجود بیگانه ساخته شده و او که در ان فیلم حضور یافته و توضیحات ارائه می کند گفته این ماجرا صددرصد واقعی بوده و او با دوچشمش ان موجود را برای مدت یک دقیقه و هفت ثانیه دیده است.



برخی از یوفولوژیست ها معتقدند داستان مک کلی لند یک گواه زنده بر وجود موجودات فرازمینی بوده و نشان می دهد که در این زمینه از جانب ناسا پنهانکاری وجود دارد.آنها می گویند این مهندس هوافضا چه دلیلی دارد دروغ گفته ،آینده کاری اش را به خطر انداخته و خودش را مورد تمسخر همکارانش قرار دهد.

منبع:
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر