اخراج دیپلمات ارشد ایرانی از اروگوئه به جرم تلاش برای منفجر کردن سفارت اسرائیل!

  • نویسنده موضوع نویسنده موضوع Atash
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
👋 سلام!

انجمن یه حس خوب جایی برای گفت‌وگو، تجربه‌های مفید و ارتباط دوستانه است. برای ارسال پیام، چت خصوصی، یا دانلود فایل‌ها، کافیه ثبت‌نام کنی.

📝 [ثبت‌نام کن و شروع کن!]

Atash

افتخاری
2013-07-17
1,565
3,717
0

هاارتص مدعی شد که اروگوئه یک دیپلمات ارشد سفارت ایران در مونتویدو را دو هفته پیش اخراج کرده است.
[FONT=tahoma, sans-serif]پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : [/FONT]​
82072_168.jpg

هاارتص مدعی شد که اروگوئه یک دیپلمات ارشد سفارت ایران در مونتویدو را دو هفته پیش اخراج کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل «انتخاب»، بنابرادعای این روزنامه اسرائیلی، این اتفاق پس از آن افتاد که مقامات اروگوئه به این دیپلمات ایرانی در مورد قراردادن یک دستگاه انفجاری در نزدیکی سفارت اسرائیل در اوائل ژانویه، مظنون شدند.

تحقیقات انجام گرفته توسط سرویس اطلاعاتی اروگوئه پس از یافتن این دستگاه انفجاری، انگشت اتهام را به سوی فردی در سفارت ایران گرفت.

دولت اروگوئه پس از آن، تصمیم به اخراج این دیپلمات ارشد سفارت ایران گرفت.

یک مقام ارشد در اسرائیل گفت که اروگوئه، اورشلیم را در این رابطه مطلع نگاه می داشته، اما تصمیم گرفته بود که این اتفاق را برجسته نکند.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sina

درباره ما

  • انجمن یه‌حس‌خوب در اردیبهشت سال 1392 با هدف ایجاد یک شبکه اجتماعی شامل موضوعات سرگرمی، علمی، دانشگاهی، فناوری و ... شروع بکار کرد و بیش از یک دهه آنلاین است. این مجموعه کاربرمحور بوده و اعضای آن در طول این سال‌ها تجارب خود را برای شما بازدیدکنندگان عزیز به اشتراک گذاشتند. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد، از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری نمایند.

منوی کاربر