اخبار دنیای پرینت سه بعدی

feizi68

New member
2016-07-25
2
0
0
تهران
[h=1][/h]
در دوره رو به رشد صنعت پرینترهای سه بعدی،قيمت چاپگرها، به شكلي يكنواخت درحال كاهش بوده و احتمالاتي جديد را براي داشتن چاپگر سه بعدي درخانه و با هزينه مناسب،فراهم آورده است. دستگاههاي كه زماني هزينه آنها بيش از ۵ هزار دلار بود،اكنون با كاهش بسياري مواجه شده و اين اجازه را به كاربران مي دهد كه از نمونه هاي چاپگر سه بعدي با قيمت مناسب و مقرون به صرفه در پروژه هاي درسي و يا حتي كالاهاي مطلوب خانگي خود استفاده نمايند .
حتي ارزانترين پرينترهاي سه بعدي، داراي محدوديت هايي هستند، اما ،هنگام وارد شدن آنها در بخش چاپ، گزينه هاي مربوط به هزينه اندك، براي دانشجويان، افراد مبتدي، طراحان و مخترعيني كه خواهان استفاده از اين فناوري جديد و جالب، بدون بدون صرف هزينه بالاهستند، بي ارزش مي شود .
به منظور تشويق اتخاذ و پذيرش فناوري رومیزی، ما ليستي از ارزانترين پرينترهاي سه بعدي را ارائه كرده ايم كه اكنون در بازار موجود است. تمامي اين چاپگر ها، داراي هزينه ايي كمتر از ۵۰۰ دلار مي باشند. حتي با توجه به اين دامنه هزينه محدود، ما اين اطمينان را به وجود آورده ايم كه مجموعه ايي گسترده از گزينه ها پوشش يافته است: چاپگر سه بعدي رزيني ارزان، كيت هاي DIY و مدلهاي اتصال به برق(Plug and Play). اين درحالي است كه از تكنولوژي جديد پر آتيه و ويژگي هاي معتبر و اجرايي آنها استفاده مي شود. درحال حاضر ،برخي به بوته ي فراموشي سپرده شده و برخي هم اكنون، درحال بررسي بوده و براي سالهاست كه به شكلي مناسب و كاربردي استفاده مي شوند. آنچه كه درميان تمامي اين چاپگر ها مشترك است، مربوط به آپشن هاي ،براي يك فرد نیازمند به این دستگاه و آشنا با مشخصات است.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر