اخبار استخدامی

mehrjo

New member
سلام ,

قصد داریم اخبار استخدامی کشور را روزانه در این انجمن قرار دهیم تا متقاضیان کار و کارجویان عزیز بهتر بتوانند از اخبار استخدام کشور باخبر شوند
امیدواریم مورد استقبال شما دوستان قرار گیرد






معرفی سامانه استخدامی کشور : سامانه آگهی استخدام کشور , يکي از برترين و بروزترين وبگاه هاي استخدامي کشور است که از مهر ماه 93 فعاليت خود را شروع کرده است. اين وبگاه به کارجويان اجازه ميدهد که رزومه خود را به رايگان در سامانه استخدامي کشور به ثبت برسانيد ( ثبت رزومه ) و روزانه در ايميل خود آگهي هاي استخدام را دريافت کنند . يکي از مزاياي ثبت رزومه در سامانه , ديده شدن رزومه شما در هنگان جستجو در بين رزومه هاي ثبت شده در سامانه است . که اين مزيت , رزومه شما را به کارفرماياني که به دنبال نيروي مناسب ميگردند , نمايش ميدهد . ما شغلتان را پيدا کرده ايم !




برگزاری آزمون عملی آمادگی جسمانی استخدام سازمان آتشنشانی :

محمدرضا رئیسی امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: در این آزمون 61 نفر شرکت کردند که از این تعداد تنها 21 نفر برای آتشنشان و راننده انتخاب میشوند.
وی تأکید کرد: مراحل این آزمون از سوی پزشک و مربیان تربیتبدنی نظارت و انجام شده است.
این مسئول بیان داشت: افراد شرکتکننده در آزمون پس از موفقیت در آزمون عملی و کسب نظر گزینش به نیروهای آتشنشانی شهرداریها معرفی میشوند.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: به زودی آزمون عملی به منظور استخدام 18 نیروی آتشنشانی برای شهرداریهای تازه تأسیس در این استان برگزار میشود.
رئیسی گفت: امسال تجهیز 14 آتشنشانی چهارمحال و بختیاری با پیشرفت فیزیکی 30 تا 100 درصد انجام شده است.


منبع : سامانه استخدامی کشور
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: سحریی و Sina

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر