آیپد ایر 2، با پردازنده قوی تر و سنسور اثر انگشت

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر


به کنفرانس سالانه Apple بر روی رونمایی از نسخه جدید iPad نزدیک می‌شویم. همچنین شایان ذکر است در عصر کنونی امکان مخفی کردن هیچ اصلی درباره محصولات آینده شرکت های پرطرف‌داری هم چون Apple در محیط شبکه های اجتماعی امکان‌پذیر نیست، و لذا تصاویر درز شده از نسخه جدید iPad نشانگر بروزرسانی های عمده ای در سخت افزار این تبلت ها را نشان میدهند.


Apple مطابق روال معمول این هفته در روز پنجشنبه در کنفرانس اختصاصی خود برای رونمایی از نسخه جدید iPad و همچنین به روزرسانی خطوط تولید مک بوک قرار است مجدداً خودنمایی کند اما شایعات بسیاری درباره iPad و iPad Mini در دسترس نیست! درحالی‌که تنها دو روز به کنفرانس سالانه Apple باقی مانده است شاهد درز کردن اطلاعات مربوط به ساختار داخلی آیپد هستیم. اطلاعاتی این تصاویر نشان دهنده به روزرسانی پردازنده iPad به یک پردازنده A8 می‌باشد. تصاویر همچنین حاکی از آنند که یک سنسور بررسی کننده اثر انگشت (Touch ID) به ساختار iPad اضافه شده است. علاوه بر این به نظر میرسد دکمه سایلنت نیز از ساختار آیپد حذف شده و احتمالا اپل جایگزین نرم افزاری آن را در iOS ارئه کرده است.



با توجه به افزایش آمار کلی خرید کامپیوتر های شخصی و کاهش آمار فروش تبلت ها در جهان، اپل نیز از جمله شرکت هایی بود که با یک ضرر نسبی در آمار فروش خود مواجه شد. در فصل گذشته اپل با کاهش مستقیم آمار فروش تبلت های 7.9 اینچی و 10 اینچی خود مواجه بود که نشان از نیاز کاربران به سخت افزاری قدرتمند تر و شاید سایز تصویری بزرگتر بود. برای مقابله با این رخداد شرکت های تکنولوژیکی دیگر به سرعت محصولات خود و بخصوص تلفن های هوشمند خود را که شامل پرچمداران این شرکت ها بود با نمایشگر های بزرگتر بروزرسانی کردند. اپل نیز پیرو این تغییرات صفحه نمایش آیفون ها را به 7.7 و 5.5 اینچ بروزرسانی کرد و شایان ذکر است که اپل نزدیک یک سال است که در کارخانه جات خود در چین در حال تولید صفحات نمایشگر بزرگتر برای محصولات و گجت های پر فروش خود است لذا با کمبودی در ناحیه تولید روبرو نخواهد شد. شایعات حاکی از ارائه شدن یک آیپد با سایز تصویر 12.9 اینچی میباشد. با افزایش سایز نمایشگر و نیاز بیشتر آن به پردازش اطلاعات گرافیکی احتمالا شاهد یک ارتقای عمده تر در ناحیه سخت افزار های مربوط به باتری نیز خواهیم بود.


با برکنار شدن iPod از خطوط تولیدی اپل به نظر میرسد اپل قصد دارد iPad Mini را که در سایز هفت و نه دهم اینچ تولید میشود را جایگزین کاربردی این محصول برای کاربران قرار دهد. شایان ذکر است قیمت این آیپد ها نیز دقیقا برابر با آیپاد تاچ تنظیم شده است.

 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر