آیا گلکسی s5 ضد آب خواهد بود؟

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,710
2,901
113
چابکســـر


اپراتور آلمانی O2 با راه اندازی یک صفحه اختصاصی در وب‌سایت خود، بازدیدکنندگان را به دریافت اطلاعات بیشتری در مورد S5 دعوت کرده و با نمایش یک تلفن شناور در آب، شعار "سامسونگ می‌تواند کارهای بیشتری انجام دهد" را در بالای تصویر حک کرده.
این اپراتور آلمانی اعلام کرده که این تلفن هوشمند در انتهای فوریه معرفی می‌شود. البته پیش از این خود سامسونگ طی ارسال دعوت‌نامه ای موسوم به Unpacked 5 از معرفی نسل جدیدی از پرچم‌داران خود در 5 اسفند خبر داده بود.
در بسیاری از موارد برخی از اپراتورها از جزئیاتی خبر دارند که بسیاری از رسانه‌ها از آن‌ها بی خبرند. شاید به تصویر کشیدن یک تلفن هوشمند در زیر آب، گواهی بر ضد آب بودن گلکسی S5باشد. درست بودن این قضیه به این معنا خواهد بود که رقیبی جدی برای تلفن‌های ضد آب اکسپریا سونی پیدا شده است.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر