آموزش فوق فشرده زبان انگلیسی

mojtaba_br

همراه نمونه
2015-09-21
406
41
0
آموزش فوق فشرده زبان انگلیسی
ایران کمبریج برای علاقه مندان به دوره های فوق فشرده زبان انگلیسی از دیر باز اقدام به برگزاری دوره های آموزش فوق فشرده زبان انگلیسی کرده است. کلاس های آموزش فوق فشرده زبان انگلیسی مناسب مهاجرین و یا داوطلبین آزمون آیلتس ( ) یا تافل در بازه زمانی ۲-۴ ماه می باشد.

4_sintensivo20mas5.jpg

آموزش فوق فشرده زبان انگلیسی شامل کلاسهایی می باشد که همه روزه در ایران کمبریج تشکیل می شود و در آخر هفته تنها زبان آموز تعطیل می باشد. دوره های آموزش فوق فشرده زبان انگلیسی بر اسا مهارتهای چهارگانه زبان می بشاد در حالیکه اکثر تاکیید بر روی مهارت مکالمه می باشد. این دوره های به شکل هرروز، روزی ۳ ساعت برگزار می شود و تعداد نفرات کاملا به شکل دوره های نیمه خصوصی میباشد. در آموزش فوق فشرده زبان انگلیسی ، آموزشگاه زبان ایران کمبریج به شکلی این برنامه ریزی را انجام می دهد که اکثر کار مربوط به زبان آموز در زمان حضور وی در کلاس انجام می شود.
در این دوره ها هر جلد از کتاب American English File چاپ ۲ در طول یک ترم تدریس می شود. این در حالیست که اکثر زبان آموزان از پایه ترین سطح تا سطح قابل قبول برای ورود به دوره های آمادگی آیلتس تنها نیاز به گذراندن ۲-۳ ماه از این دوره ها را دارند.
دوره های اموزش فوق فشرده زبان انگلیسی شبیه سازی از دوره های مدرسه های زبان در کش.ر های خارجی می باشد بطوریکه زمان نسبتا زیاد و معقولی را زبان آموز هرروز به آموزش و یادگیری زبان انگلیسی می پردازد.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر