آموزش رفع خطای data-vocabulary.org در گوگل وبمستر

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
سلام، احتمالا وبمستران عزیز این خطا یا ارور را در گوگل وبمستر دیدند یا بزودی خواهند دید، دلیلش اینه که گوگل سایت data-vocabulary.org را از دسترس خارج کرده اما به جای آن سایتی جایگزینی معرفی کرده، که می بایست در تنظیمات سئو ادرس سایت جدید را قرار بدهید.

در مورد ویبولتین دوستانی که دی بی سئو نصب دارند می بایست بصورت زیر عمل کنند
آدمین سی پی- استایل ها و قالب ها - جستجو در قالب ها - عبارت dbtech_dbseo_navbit_link را جستجو کنید
کد های زیر را جایگزین کنید:

HTML:
<vb:if condition="$show['breadcrumb']">    <li class="navbit" itemscope="itemscope" itemtype="https://schema.org/ListItem"><a href="{vb:raw nav_url}" itemprop="url"><span itemprop="title">{vb:raw nav_title}</span></a></li><vb:else />    <li class="navbit lastnavbit"><span itemprop="title">{vb:raw nav_title}</span></li></vb:if>

در صورت دیدن نتیجه می توانید یکی از لینک های تاپیک های انجمن که گوگل بهش گیر داده رو توسط سایت بررسی کنید اگر با پیغام Page is eligible for rich results مواجه شدید مشکل حل شده.
توضیحات بیشتر رو خود گوگل داده:
موفق باشید
منبع: انجمن یه حسِ خوب
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر