آموزش رایگان دوره آیلتس

mojtaba_br

همراه نمونه
2015-09-21
406
41
0
آموزش رایگان دوره آیلتس
تیم آموزشی اکسیر، بر این باور هستیم که در راستای رشد معنوی و فرهنگی کشورمان می بایست بی وقفه تلاش کنیم. به نظر اکسیر، کمک به افزایش دانش فردی و اجتماعی بسیار گرانقدر است؛ به همین جهت، تیم اکسیر پس از برگزاری چندین جلسه ی هیئت مدیره، در تابستان 93 تصمیم گرفت تا بودجه ی بسیار بالایی را برای آموزش کاملا رایگان و بصورت آنلاین، در حوزه ی آموزش زبان های خارجی به ویژه زبان انگلیسی و آزمون آیلتس در اختیار عموم ایرانیان و فارسی زبانان عزیز سرتاسر جهان قرار دهد.

هم اکنون، اکسیر تعداد بسیار زیادی ویدیو، تصاویر و پادکست صوتی رایگان تهیه کرده است تا تمام کسانی که قادر به شرکت در ( ) نیستند و یا توانایی هزینه کردن برای را ندارند، بتوانند بصورت خودآموز خود را برای آزمون آماده کنند. این آموزش ها همچنین برای کسانی که در کلاس ها نیز شرکت می کنند می توانند بسیار مفید واقع شوند.


IELTS-Elixir-free-training-02.jpg




چه اکسیری میل دارید؟ اکسیر خود را انتخاب کنید:


Grammar-Elixir.jpg
Vocabulary-Elixir.jpg


Listening-Elixir.jpg
Speaking-Elixir.jpg


Reading-Elixir.jpg
Writing-Elixir.jpg


آموزش IELTS در شبکه های اجتماعی

شما همچنین می توانید در هرکجای دنیا که هستید از مطالب اموزشی آیلتس تولید شده توسط اکسیر آیلتس و شروع ( ) در آموزشگاه آیلتس اکسیر با دنبال کردن شبکه های اجتماعی ما باخبر شوید. همکاران ما همچنین در حال تهیه ی روزافزون مطالب آموزش رایگان آیلتس می باشند.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر