آموزش حذف اکانت شبکه اجتماعی گوگل پلاس

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,710
2,901
113
چابکســـر
1. برای شروع وارد حساب کاربری جیمیل شده و بالای صفحه بر روی آیکون تنظیمات کلیک و گزینه Account را انتخاب کنید .



2. وارد قسمت تنظیمات اکانت حساب کاربریتان می شوید . بر روی سربرگ data Tools کلیک کنید .



3. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید این صفحه دارای 3 بخش می باشد . در قسمت Data Tools گزینه ای با نام Acount Managmet وجود دارد . برای حذف پروفایل کافیست بر روی گزینه Delete Google+ profile and features کلیک کنید .



4. وارد صفحه ای می شوید که گوگل به شما می گوید که با حذف اکانت گوگل پلاس امکانات زیر از حساب کاربری شما برای همیشه حذف می شود و یکسری از ویژگیها نیز از شما سل می شود که عبارتند از: نظر دادن بر ویدیوهای یوتیوب٬ گروه های مختلفی که در آن عضو هستید ٬ پست‌ها و نظرات شما در گوگل پلاس ٬ اطلاعات شخصی پروفایل گوگل پلاس ٬ صفحاتی که در آنها مدیر هستید یا مالکیت آن را دارید.



5. بسیار خوب ف در صورتیکه متن بالا را به دقت مطالعه کردید با اسکرول موس کمی صفحه را به طرف پایین حرکت بدهید و گزینه‌ی Required را تیک‌دار نمایید. همچنین تیک گزینه‌ی Also Unfollow Me From Anyone i am following را نیز بزنید. و سپس گزینه Remove Selected Services را انتخاب کنید تا دیگر گوگل پلاس را در اکانت خود نداشته باشید.

 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر