آموزش ثابت کردن (pin) پیام های مهم برای ادمین سوپرگروه ها در تلگرام

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر

تلگرام در هر بار اپدیت خود قابلیت های جدیدی را به این مسنجر محبوب اضافه می کند.ویرایش پیام های ارسال شده بسیار مورد توجه قرار گرفت.یک امکان دیگر که برای مدیران گروه ها پین کردن پیام های مهم است که در این پست به شما آموزش می دهیم.با ما همراه باشید.


با کمک پین کردن ادمین گروه ها پیام های مهم را میتوانند مانند اعلان در بالای گروه به اطلاع همه برسانند.این پیام برای کسانی که در گروه هستند یا بعدا عضو میشوند به نمایش درمی اید.تلگرام خود را اپدیت کنید تا مراحل را با هم طی کنیم.


اگر میخواهید از این قابلیت در گروه کوچک خود استفاده کنید ابتدا آن را به سوپر گروه تبدیل کنید.آموزش سوپر گروه را در زیر قرار داده ایم.





حال که یک سوپرگروه دارید میتوانید پیام ها را پین کنید.کافی است بر روی پیام مورد نظر کلیک کنید و گزینه Pin را انتخاب کنید.





پنجره ای باز می شود در آن در آن گزینه ی Notify all members قرار دارد که اگر تیک داشته باشد باز هم افرادی از گروه نوتیفیکیشن خود را غیرفعال کرده باشند باز هم این پیام مثل هشدار برای آن ها به نمایش در می آید.


حال پیام در بالای گروه به صورت اعلام دیده می شود که با زدن ضربه در گوشه سمت راست آن پنجره ای باز می شود که با انتخاب Unpin پیام از اعلان خارج می شود.

منبع:بروزرسانی

 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر