آموزش تغییر شماره تلفن در نرم افزار WhatsApp

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
امروزه نرم افزار واتس آپ یه یکی از پرطرفدار ترین نرم افزار های پیام رسان در جهان تبدیل شده است که روزانه چندین هزار نفر از آن استفاده میکنند . شما به وسیله ی این نرم افزار با هرکس که شماره شما را داشته باشید میتوانید گفتگو کنید.اما شما فرض کنید که سیم کارت جدیدی خریداری کرده اید و قصد دارید در واتس آپ از شماره جدید استفاده کنید.شاید برای تغییر شماره بهترین کار این باشد که یک اکانت جدید درست کنید اما این نرم افزار یک امکان بسیار خوب قرار داده است که به وسیله ی آن میتوانید شماره ای که از آن استفاده میکنید را تغییر دهید . در ادامه نحوه ی انجام این کار را به شما آموزش خواهم داد .

1. برای انجام این کار ابتدا وارد تنظیمات تلفن خود شوید و از بین گزینه ها account را انتخاب کنید.





2. سپس در صفحه ی جدیدی که برای شما باز میشود بر روی change number فشار دهید.





3. پس از انجام کار بالا برای شما صفحه ای مانند زیر باز میشود بر روی next فشار دهید.





4. در صفحه ی جدید و در بخش old phone شماره تلفن قدیمی خود را وارد کنید و در بخش new phone شماره جدید را وارد کنید و سپس done انتخاب کنید.





5. در مرحله ی آخر شما فقط باید منتظر تایید شماره جدید باشید .


منبع: learning.asarayan.com
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر