آموزش تصویری نصب ویندوز 10

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
آین آموزش مرحله به مرحله و همراه با آموزش تصویری است شما به کمک این آموزش قادر خواهید بود که جدیدترین نسخه ویندوز که در حال حاضر در مرحله پیش نمایش قرار دارد نصب و استفاده کنید.


مرحله اول: شما می توانید نسخه پیش نمایش ویندوز را از دانلود کنید. یا اگر این متن را زمانی که ویندوز عرضه شده است خرید نماید که در آن صورت مرحله ۲ دیگر نیازی ندارید.


مرحله دوم: شما برای استفاده از این سیستم عامل آن را بر روی یک لوح فشرده رایت کنید یا بر روی یک فلش که قابلیت بوت شدن باشد می ریزید.


مرحله سوم: رفتن به مرحله نصب ویندوز ۱۰ با کلیک بر روی آیکون set up ویندوز و کلیک بر روی دکمه Next است. در این مرحله شما می توانید زبان سیستم عامل را نیز انتخاب نمایید.


تصویر زیر مرحله اولیه نصب ویندوز است.






در گام بعدی شما بر روی دکمه نصب (Install) کلیک کنید البته فقط همین دکمه را در دسترس دارید مگر انکه با بستن پنجره نصب را لغو نمایید. تصویر زیر محیط دکمه نصب ویندوز می باشد.





د رمرحله بعد شما دو گزینه دارید که یکی بروز رسانی ویندوز قدیمیتان است و دیگری نصب ویندوز سفارشی جدید. که ما در اینجا نصب ویندوز جدید را توصیه می کنیم. شما گزینه Custom: install Windows only را انتخاب کنید. نمونه تصویر زیر.





در مرحله بعد شما درایوی که شما می خواهید ویندوز ۱۰ را بر روی آن نصب کنید انتخاب نمایید. در برخی موارد شما نیاز به حذف پارتیشن و پارتیشن بندی مجدد هستید که بر اساس نیازتان آن را انتخاب می کنید. البته اگر گزینه Next را کلیک کنید ویندوز به صورت پیش فرض یک درایو را انتخاب و نصب شروع می شود. تصویر زیر محیط این مرحله از نصب را بازگو می کند.





با شروع نصب شما محیط زیر را خواهید دید.





بعد از نصب ویندوز کامپیوتر شما ریبوت یا شروع مجدد خواهد شد که پنل تنظیمات مثل فعال بودن بروزرسانی ظاهر خواهد شد. در ادامه این درخواست ویندوز ایمیل مایکروسافت را از شما خواهد خواست پیشنهاد ما داشتن یک ایمیل از Live می باشد که بتوانید از همه امکانات سیستم عامل استفاده کنید.


در ادامه نصب این تمکان وجود دارد که تنظیمات کامپیوترتان را بر اساس یک سیستم دیگر انجام دهید یا انصراف دهید. که پیشنهاد ما انتخاب گزینه دوم و انتخاب سیستم عامل برای یک رایانه جدید است.





استادیت نوشت: شما می توانید از فضای ذخیره ابری one drive نیز در ادامه استفاده کنید. در ادامه رنگ زمینه عوض خواهد شد که نشان از پایان نصب ویندوز اجازه یافتن شما برای ورود به سیستم و نصب برنامه های مورد نیازتان است.


در نهایت شما با تصویر زیر که نشان از کامل بودن نصب ویندوز خواهد بود روبرو خواهید شد. از ویندوز ۱۰ لذت ببرید.





برای شروع کار با ویندوز بر دکمه شروع (Start) کلیک با وارد جزییات ویندوز شوید.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: سحریی

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر