Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
1.ابتدا بروزرسانی جدید برنامه را دانلود و نصب کنید . برای اینکار ابتدا وارد بخش تنظیمات شوید و در بخش Setting بر روی قسمت Privacy and Security تب کنید.



2. همانطور که مشاهده می کنید گزینه Groups اضافه شده است در صروتیکه در نسخه های قبلی وجود نداشته .



3. ابن بخش به طور پیشفرض بر روی Everybody تنظیم شده است که میتوانید آن را بر روی My Contacts تنظیم کنید تا فقط افراد لیست دوستان شما قادر به اضافه کردن شما به گروه های تلگرام باشند.



4.همچنین در بخش پایین اگر تعدادی از دوستان و افراد لیست هنوز بدون اجازه ، شما را به گروه های تلگرام اضافه میکنند میتواننید لیست استثنا Never Allow تعریف کنید تا آنها هرگز نتوانند شما را ناخواسته به گروه اضافه کنند.در صورتی که بخش بالا روی My Contacts باشد با تپ بر روی Add User بخش Never Allow میتوانید شخص مورد نظر را از لیست انتخاب و بر روی تیک بالا تپ کنید.



5. در نهایت برای اعمال تنظیمات کلی بر روی تیک بخش Groups تپ کنید تا تغییرات در اکانت شما اعمال شود.با استفاده از این قابلیت کلیدی تلگرام میتوانید براحتی از شر ورود بدون دعوت و ناخواسته به گروه های ناشناخته تلگرام جلوگیری کنید

منبع: learning.asarayan.com
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر