Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
پس از نصب ویندوز 10، مایکروسافت به مدت 30 روز به شما فرصت می‌دهد تا از ویندوز استفاده کنید و آن را مورد سنجش خود قرار دهید و چنانچه از قابلیت‌های ویندوز راضی بودید می‌بایستی نسبت به خرید شماره سریال قانونی اقدام کرده و ویندوز خود را از طریق اینترنت فعال کنید، ولی از آنجایی که بسیاری از کاربران ایرانی ویندوز را به صورت غیر قانونی نصب می‌کنند و از طرفی هم امکان خرید ویندوز برای بسیاری از کاربران مهیا نیست، کاربران همواره به دنبال رفع این محدودیت زمانی ویندوز 10 هستند ، البته نسخه های ارائه شده در بازار ایران به همراه کرک می باشد ولی ممکن است به دلایل مختلفی کرک برنامه با مشکل مواجه شده و به شما امکان استفاده از ویندوز را ندهد . در ادامه روش اکتیو کردن ویندوز 10 را توضیح میدهم .

1. ابتدا نرم افزار را از طریق این لینک دانلود و نصب کنید . این برنامه از تمام نسخه های ویندوز پشتیبانی می کند .
بر روی فایل دانلود شده کلیک راست کرده و گزینه Extract Here را انتخاب کنید تا از حالت فشرده خارج شود . نرم افزا را اجرا کنید .



2. بر روی کلید Activation کلیک کنید . این نرم افزار دارای تنظیمات زیادی نیست ، همانطور که مشاهده می کنید فقط از دو کلید برای تغییر در رجیستری تشکیل شده است . سپس از قسمت Activation یکی از گزینه های Activate Windows برای اکتیو کردن ویندوز و Activation Office برای مجموعه افیس کلیک کنید .



3. کمی صبر کنید تا پیغام Product successfully activated نمایش داده شود . حالا اگر وسط صفحه کلیک راست کرده و گزینه Personaliz را انتخاب کنید مشاهده می کنید که ارور اکتیو نبودن ویندوز بالای پنجره تنظیمات این صفحه نمایش داده نمی شود .



منبع: learning.asarayan.com
 

misaghlearn

New member
2016-09-18
8
3
0
تهران
upseo.ir
بسیار عالی


٫ ٫ ٫ ٫
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر