آموزش تصویری انتخاب واحد در آموزشیار - سامانه مدیریت یکپارچه امور آموزشی

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
قبل از شروع آموزش باید به این نکته اشاره کنم که به دلیل کامل نبودن سامانه فعلی آموزشیار این آموزش براساس سامانه ناد تهیه شده اما رابط کاربری همه این سامانه ها یکی است (یکپارچه سازی) . پس بامن همراه باشید تا با نحوه کار انتخاب واحد در آموزشیار آشنا شوید. :Cool:

ابتدا وارد سامانه آموزشیار به آدرس شوید و مراحل زیر را جهت انتخاب واحد ترم طی کنید:

1- مطابق تصویر بر روی گزینه " ثبت نام دروس دانشجو " کلیک کنید



2- در منوی باز شده روی گزینه " انتخاب واحد " کلیک کنید



3- به پایین صفحه مراجعه کرده و گزینه " ادامه " را کلیک کنید



4- در صفحه بعدی مطابق تصویر زیر روی گزینه " انتخاب کلاس درس از دروس رشته دانشجو " را کلیک کنید



5- در پنجره باز شده جدید در بخش کد درس؛ کد درسی که قصد انتخابش را دارید وارد کنید و سپس " جستجو " را کلیک کنید.



در چارت رشته مورد نظر خود می توانید کد درس ها را پیدا کنید. (اگر رشته شما صنایع غذایی هست اخرین آپدیت کدها را می توانید از قسمت دانلود کنید:
)
دقت داشته باشید که وارد کردن کد درس سریع ترین و راحت ترین راه است اما اگر به کد درس مورد نظر دسترسی ندارید می توانید نام کامل درس را بنویسید و راه دیگر اینکه کلا همه کادرها را خالی گذاشته و مستقیما روی " جستجو " کلیک کنید. در این صورت تمام درس های ارائه شده برای شما نمایش داده خواهند شد.
و نکته اخر اینکه اگر درس مورد نظرتون در لیست وجود نداشت حتما باید طبق روش 5 کد درس را وارد کنید و بعد جستجو را بزنید و باز هم اگر درس پیدا نشد به کارشناس رشته تحصیلی خودتون مراجعه کنید.

6- خب پس از اینکه درس را پیدا کردید طبق تصویر زیر تیک کنار درس را زده و روی گزینه " انتخاب " کلیک کنید



7- در نهایت پس از اینکه تمام درس های مورد نظر خود را برداشتید در پایین صفحه ابتدا روی " ثبت " کلیک کنید پس از دیدن پیام سیستم در نهایت روی " بستن ثبت نام توسط دانشجو " کلیک کرده تا انتخاب واحد شما ثبت نهایی شود (جتما باید اینکار را انجام دهید)



و حالا می توانید از نتیجه انتخاب واحد خود پرینت یا عکس بگیرید و همین طور با مراجعه به منوی " مشاهده آخرین وضعیت ثبت نام " نتیجه انتخاب واحد ترم جدید را مشاهده کنید




موفق باشید :)
منبع:

█بروزرسانی: اگر با این روش موفق نشدید روش دوم را تست کنید :
 

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
روش دوم:
راه سریع تر اینکه وقتی وارد بخش انتخاب واحد شدید از بخش پایین بر روی گزینه " انتخاب کلاس درس از دانشکده دانشجو " کلیک کنید



سپس در پنجره باز شده ابتدا کد رشته خود را وارد کنید بعنوان مثال برای صنایع غذایی 20220504223 می باشد در نهایت مانند تصویر زیر عمل کرده و جستجو را کلیک کنید، تمامی درس هایی که مدیر گروه شما ارائه کرده برایتان لیست خواهد شد.



برای یافتن کد رشته تحصیلی مانند تصویر زیر بر روی گزینه " مشاهده دروس دانشجو " کلیک کنید



در بالای صفحه باز شده می توانید کد رشته خود را مشاهده کنید


 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر