آموزش تصویری آپدیت ویندوزفون 8 به 8.1

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
ویندوز فون 8 بهترین و کاملترین نسخه از این سیستم عامل موبایلی مایکروسافت بود . سرعت عالی ,حجم پایین . محیط گرافیکی بسیار قوی و سازگاری فوق العاده سیستم عامل با سخت افزار از ویژگی های برجسته WP8 بود .


در کنار این نقاط قوت مصرف کنندگان با کاستی های همچون نبودن VPN – نداشتن فایل منیجر کامل – نبودن امکان اتصال حافظه فلش - نداشتن امکان نصب نرم افزار ها بر روی کارت حافظه و از همه مهمتر یکنواخت شدن ظاهر مترو دست و پنجه نرم می کردند .


چند ماه پیش مایکروسافت وعده داده که تمام این نواقص را در نسخه آپدیت جدید خود حل کند و از همه مهمتر قرار بود این آپدیت برای تمام گوشی هایی که از ویندوز فون 8 استفاده میکنند عرضه شود (گوگل نسخه های جدید اندروید را فقط روی یک سری گوشی خاص آپدیت میکند).


این اتفاق در اواخر اسفند ماه سال گذشته افتاد و مایکروسافت به تمام وعده ها عمل کرد . WP 8.1 را که با نام تجاری BLUE شناخته میشود را به عنوان یک رقیب قدرتمند برای ANDROID KIT KAT عرضه کرد و در کنار توانایی های فوق العاده اش به این مینازد که باگ بسیار عظیم(خونریزی قلبی) کوچکترین اثری بر روی هیچکدام از قسمت های این سیستم عامل مایکروسافت نداشته است در حالی که هزاران نفر از کاربران آندروید از این باگ صدمه دیده اند .


تنها چیزی که شما برای آپدیت و نصب ویندوز فون 8.1 نیاز دارید یک اکانت مایکروسافت است که معمولا تمام کاربران WP یکی دارند . اگر ندارید میتوانید به سایت بروید و اکانت جدید بسازید و توجه داشته باشید که حتما تاریخ میلادی گوشی شما درست باشد و آخرین آپدیت ویندوز خود را گرفته باشید , حتما به اینترنت پرسرعت(WIFI) متصل شوید.

1- از منوی اصلی وارد STORE شوید.


2-روی گزینه سرچ کلیک کنید.


3-داخل کادر بالای صفحه سرچ کنید PREVIEW FOR DEVELOPER


4- نرم افزار PREVIEW FOR DEVELOPER را با حجم 1 مگابایت دانلود و نصب کنید


5-در منوی نرم افزار ها روی برنامه PREVIEW FOR DEVELOPER کلیک کنید و آن را باز کنید


6-داخل نرم افزار اول قرار داد را ACCEPT کنید. سپس اکانت مایکروسافت خود را وارد کرده و REGISTER را بزنید . پس از انجام این کار تیک ENABLE PREVIEW DEVELOPERS بزنید و روی گزینه DONE کلیک کنید.


7-SETTINGS را باز کنید و روی گزینه PHONE UPDATE کلیک کنید


8-روی گزینه CHECK FOR UPDATE کلیک کنید.


و در مرحله آخر گوشی شما شروع به دانلود میکند . حدود نیم ساعت طول میکشد تا آپدیت کامل دانلود شود در این بین چند بار باید آپدیت های مختلف را ACCEPT کنید . سپس گوشی شما یک رستارت بسیار طولانی (حدود 15دقیقه) میشود و پس از بالا آمدن میتوانید آخرین نسخه ویندوز فون را مشاهده کنید و از کار با امکانات جدید این سیستم عامل دوست داشتنی لذت ببرید.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر