آموزش بروزرسانی اپل واچ

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
به‌روز رسانی نرم افزاری در اغلب موارد باعث می‌شود که عملکرد دستگاه ارتقا یابد اما شاید هیچ کدام از این به‌روز رسانی‌ها به اندازه اولین آپدیت دوست داشتنی نباشند. کمپانی اپل روز سه شنبه یک به‌روز رسانی جدید را برای اپل واچ منتشر کرد که ورژن 1.0.1 را به ارمغان می‌آورد. این به‌روز رسانی قابلیت‌های جدیدی را به اپل واچ افزوده است و در مقابل باگ‌ها نیز برطرف شده‌اند.





شیوه به‌روز رسانی اپل واچ ساده است اما شاید زمان زیادی را به خود اختصاص دهد. در این مقاله آموزش آپدیت اپل واچ را فرا خواهیم گرفت.


قبل از این که آپدیت اسمارت واچ خود را آغاز کنید، می‌بایست به سه نکته مهم توجه داشته باشید:


در طول به‌روز رسانی آی‌فون شما می‌بایست در نزدیکی اپل واچ باقی بماند.
میزان شارژ باتری اپل واچ شما می‌بایست 50 درصد یا بیشتر باشد.
شما محبور هستید که برای آپدیت، اپل واچ را به شارژرش متصل نمایید (اگر به کابل شارژر دسترسی ندارید، می‌توایند این به‌رزور سانی را در اسمارت فون خود دانلود کنید و بعدا اقدام به نصب آن نمایید).
حال اپلیکیشن Apple Watch را در آی‌فون خود اجرا کنید.





از طریق بخش Software Update در لیست موجود وارد عمل شوید (دومین گزینه).


اگر شما به‌روز رسانی جدیدی را مشاهده نکردید و صفحه نمایش نسخه 1.0 را نمایش داد، می‌بایست به قسمت قبل باز گردید و دوباره چک کنید. البته اگر صفحه نسخه 1.0.1 را نمایش داد دیگر مشکلی نیست و دستگاه شما از آخرین نسخه استفاده می‌کند.


زمانی که به‌روز رسانی جدید را مشاهده کردید، گزینه Download and Install را لمس کنید و مراحل را سپری نمایید (اگر شما اکنون تنها می‌خواهید به‌روز رسانی جدید را دانلود کنید و دسترسی به کابل ندارید، می‌توانید مراحل را سپری نمایید، اما زمانی که به کابل شارژر دسترسی داشتید می‌بایست به همین قسمت بروید و گزینه Install را انتخاب نمایید).


زمانی که مراحل دانلود به پایان رسید اپل واچ را به شارژر متصل کنید و بگذارید که آی‌فون و ساعت شما فرآیند‌های آتی را انجام دهند. این فرآیند ممکن است که حدود 15 دقیقه طول بکشد و در طول این مدت نیز صفحه نمایش ساعت شما، لوگوی اپل را نمایش خواهد داد و ممکن است که دستگاه چندین بار رستارت شود. بعد از به پایان رسیدن مراحل، شما آخرین نسخه از سیستم عامل موجود را بر روی اپل واچ خود خواهید داشت.

منبع: itresan.com
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر