آموزش ایجاد پیام دلخواه در صفحه login ویندوز 7

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر


پیام‌های دلخواه در صفحه‌ شروع ویندوز


چنانچه افراد مختلفی رایانه‌ شما را به‌طور اشتراکی استفاده می‌کنند، ممکن است بخواهید پیش از ورود به ویندوز، در صفحه‌ شروع (Login) پیامی را برای کاربران به‌نمایش درآورید. این پیام می‌تواند شامل قوانین و مقرراتی برای استفاده از رایانه باشد (به‌عنوان مثال کاربران را از نصب نرم‌افزارها منع کنید یا از آنها بخواهید بیش از زمان معینی از رایانه استفاده نکنند). همچنین ممکن است قصد داشته باشید اطلاعاتی را از ورود و خروج‌های کاربر و زمان آخرین ورود به سیستم‌عامل در اختیار او قرار دهید.
اگر به این کار علاقه‌مند هستید با کلیک همراه شوید تا این ترفند را در رجیستری به اجرا درآوریم:


نکته: این ترفند روی ویندوز 7 قابل اجراست.


هشدار: اعمال تغییرات در رجیستری نیازمند مهارت و دقت فراوان است، زیرا کوچک‌ترین اشتباه ممکن است به اختلال در بوت سیستم‌عامل منجر شود. پیش از اعمال تغییرات در این بخش توصیه می‌کنیم از رجیستری یک نسخه پشتیبان تهیه یا با استفاده از ابزار System Restore از وضعیت پایدار سیستم‌عامل یک نسخه پشتیبان تهیه کنید.


1 ـ روی منوی استارت کلیک و در کادر جستجو عبارت Regedit را وارد کرده، حال ابزار ویرایشگر رجیستری را اجرا کنید.


2 ـ مسیر زیر را در رجیستری دنبال کنید:

HKEY_LOCAL_MACHINE|SOFTWARE|Microsoft|Windows|CurrentVersion|Policies|System





پیام هشدار


1 ـ پیام هشدار در ویندوز 7 از دو بخش عنوان و متن پیام تشکیل می‌شود. برای افزودن عنوان ‌باید از ستون سمت راست روی گزینه‌ legalnoticecaption دوبار کلیک و در پنجره‌ به‌نمایش درآمده عبارت دلخواه را در بخش Value data برای عنوان وارد کنید. (در این بخش مجاز به استفاده از 80 کاراکتر هستید)


2 ـ در ادامه برای اضافه کردن متن پیام خود باید از ستون سمت راست روی گزینه‌ legalnoticetext دوبار کلیک کنید و همچون مرحله‌ قبل، متن دلخواه خود را در بخش Value data وارد کنید. (در این بخش قابلیت تایپ 16383 کاراکتر وجود دارد)


آمار ورود به سیستم


1 ـ در ستون سمت راست روی بخشی خالی از صفحه کلیک راست کرده و پس از مراجعه به منوی New گزینه ‌DWORD (32-bit) Value را کلیک کنید.


2 ـ عنوان DisplayLastLogonInfo را به کلید جدید اختصاص داده و دوبار روی آن کلیک کنید تا پنجره‌ مقداردهی به آن باز شود.


3 ـ در ادامه مقدار یک را در بخش Value Data وارد کنید و با کلیک روی Ok تغییرات را ذخیره کنید.


به‌این‌ترتیب هنگامی که رایانه‌ شما شروع به‌کار می‌کند در صفحه‌ ورود به ویندوز، پیام هشدار دلخواهتان را مشاهده خواهید کرد و پس از کلیک روی گزینه‌ Ok و ورود کاربر موردنظر به سیستم‌عامل، پنجره‌ آمار ورود برای شما نمایش داده خواهد شد.


در این مرحله نیز با کلیک روی Ok از اطلاعات مورد نظر عبور کرده و دسکتاپ ویندوز در اختیار شما قرار می‌گیرد.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر