آغاز پخش «قندواره لبخند فجر» از شبکه آموزش

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,710
2,901
113
چابکســـر
635416475633944753.jpg



امیر قمیشی طراح و کارگردان برنامه «قندواره لبخند فجر» با معرفی برنامه این برنامه به عنوان یک جشنواره تلویریونی در شبکه آموزش، گفت: همزمان با برگزاری جشنواره های فرهنگی هنری دهه فجر اولین جشنواره تلویزیونی «قندواره لبخند فجر» به روی آنتن می رود.


وی محوریت برنامه «قندواره لبخند فجر» را طنز و متفاوت با قالب جشنواره های دیگر بیان کرد و افزود: پس از پخش قند پهلو و استقبال گسترده مخاطبان رسانه ملی، جای برگزاری یک جشنواره مستقل با محوریت طنز مکتوب و فارغ از قالب های مستقل جشنواره های پرقدمت چون سینما، تئاتر و یا حتی شعر خالی به نظر می رسید.


طراح و کارگردان برنامه «قندواره لبخند فجر» این برنامه را زمینه ای برای ایجاد جشنواره های تلویزیونی برشمرد و اظهار داشت: اولین قندواره لبخند فجر با وجود عدم شاکله رقابتی در اولین سال برگزاری، احتمالا زمینه ای برای برگزاری یک جشنواره مستقل و رقابتی وسیع در سال‌های آینده باشد.


قمیشی در رابطه با هدف از تولید این برنامه گفت: هدف از تولید این برنامه، مرور بر ماندگارترین طنزهای ادبی و کاریکاتور های سال های پس از انقلاب است.


وی به معرفی مجریان برنامه «قندواره لبخند فجر» پرداخت و گفت: در این جشنواره تلویزیونی استاد احمد عربانی و رضا رفیع ضمن اجرای مشترک به نوعی در مقام دو تن از سرشناس ترین فعالان حوزه کاریکاتور و طنز مکتوب پای گفتگو با همکاران قدیمی خود در حوزه طنز وکاریکاتور خواهند نشست.


در پایان قمیشی با اشاره به زمان پخش برنامه از 12 بهمن، تصریح کرد: این جشنواره از دوازدهم بهمن ماه هر روز در خانه شعر منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد برگزار و هرشب راس ساعت 21 از شبکه آموزش پخش می شود.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر