آشنایی با گوشی موبایل اپل ایفون se

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر


اوایل همین هفته اپل در مقر اصلی خود در کوپرتینو، از آیفونی ۴ اینچی رونمایی کرد که از جدیدترین فناوری‌های گوشی‌های پرچم‌دار اپل برخوردار است اما قیمت متوسطی دارد تا انتخاب آن برای کسانی که نیاز به خرید یک گوشی میان رده اما خوش دست دارند را سرراست کند. آیفون SE با برچسب قیمت ۳۹۹ دلاری همراه شده که برای خریداران گوشی‌های میان رده انتخاب خوبی به نظر می‌رسد.

اپل با اینکه مشخصات داخلی این دستگاه را ارتقا داده و برای مثال به پردازنده جدیدتر و سیستم دوربین قوی‌تر آن را مجهز کرده اما همچنان شباهت این دستگاه آنقدر به آیفون 5s زیاد است که اگر این دو دستگاه را در کنار یکدیگر قرار دهید، شاید تنها از روی اسم پشت دستگاه بتوانید آن‌ها را از یکدیگر تشخیص دهید. در هر صورت باید ببینیم وب‌سایت‌های معتبر دنیای فناوری که توانسته‌اند به همین زودی این دستگاه را در اختیار داشته باشند و آن را بررسی کنند درباره آیفون SE چه نظری دارند.

ورج



وب‌سایت ورج از طراحی این دستگاه که شبیه به آیفون 5S ساخته شده یاد می‌کند و تنها تفاوت این دستگاه با آیفون سال ۲۰۱۲ اپل را رنگ بندی جدید رُز گلد می‌بیند.

دوربین این دستگاه در پشت، از نظر ورج بهترین دوربینی است که می‌توان در دستگاهی به این کوچکی در اختیار داشت. ورج معتقد است پردازنده جدید Apple A9 و حافظه رم ۲ گیگابایتی سرعت بسیار بالایی به این دستگاه در بخش‌هایی مانند باز شدن برنامه‌ها، لود شدن صفحه‌های وب و حرکت بین وظایف بخشیده است.

ورج در ادامه بررسی خود می‌گوید: آیفون‌های جدید با انتظارات بالایی رونمایی می‌شوند که ظاهرا هر بار باید این انتظارات را کمتر کنیم. این بار البته حق با ما است و یک موضوع حقیقت دارد؛ آیفون SE یک گوشی هوشمند کوچک حاصل مهندسی خلاقانه نیست، دستگاهی است با تکنولوژی امروز اما بدنه دیروز.

آیفون جدید آمده که یک کار را انجام دهد، برای افرادی که آیفونی کوچک‌تر و ارزان‌تر می‌خواهند، آیفونی کافی باشد.

ایندپندنت



اپل مدعی است که قدرتمندترین گوشی ۴ اینچی را ساخته و به سختی می‌توان با آن مخالفت کرد. چرا که استایل این دستگاه متقاعد کننده است و فناوری‌هایی که در آن استفاده شده را هم می‌توان در آیفون 6s یا 6s پلاس مشاهده کرد.

اگر به یک دستگاه کوچک نیاز دارید و آن را زیبا می‌بینید، این دستگاه یکی از بهترین گزینه‌ها با قیمتی مناسب است. ایندپندنت قیمت این دستگاه را منصفانه می‌داند و از عمر باتری و قدرت پردازشی آن راضی است.

تک رادار



ظاهر و حس آیفون SE درست شبیه مدل ۴ اینچی قبلی اپل یعنی آیفون 5S است. این گوشی باریک‌تر نشده، گوشه‌های گردتری پیدا نکرده اما هنوز از مد افتاده هم نیست. این دستگاه همان آیفون 5S اما با مغز و اعضای داخلی مدل‌های جدید است که اتفاقا برای بسیاری از طرفداران گوشی‌های هوشمند گوشی خوبی ارزیابی می‌شود. حتی بسیاری از اندرویدی‌ها هم به دنبال چنین قدرت و اندازه نمایشگری می‌گردند.

اگر می‌خواهید پول خود را ذخیره کنید، همچنان می‌توانید به یک آیفون 5S دسترسی پیدا کنید اما از لحاظ عملکرد و طول عمر، مدل ارتقا یافته آن، آیفون SE چندین قدم جلوتر است.

مَشبل



آیفون SE یکی از جالب‌ترین محصولاتی است که امسال معرفی شده است. اگر بخواهیم رو راست بگوییم، این دستگاه واقعا جدید نیست اما همچنان می‌تواند توجه‌ها را به خود جلب کند.

فرد بررسی کننده آیفون SE در وب‌سایت مَشبل اینطور صحبت خود را ادامه می‌دهد: من فکر نمی‌کردم یک دستگاه ۴ اینچی دیگر را بررسی کنم. اما در سال ۲۰۱۶ هستیم و باز هم با یک دستگاه ۴ اینچی دیگر رو به رو شده‌ام. من شخصا دستگاه‌های با نمایشگر بزرگ را ترجیح می‌دهم و فکر نمی‌کنم دیگر به طراحی‌های قبل برگردم اما آیفون SE با قیمت ۴۰۰ دلاری دستگاهی عالی است.

وال استریت ژورنال



برخی از مردم SE را به دلیل قیمت پایین‌ ۴۰۰ دلاری ترجیح می‌دهند، اما به یاد داشته باشید این قیمت برای یک دستگاه با ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی است که حتی این روز‌ها با فضا‌های ابری نمی‌تواند اپلیکیشن‌ها و بازی‌های زیاد یا فایل‌های بزرگی را برای شما میزبانی کند.

بزرگترین دلیلی که می‌تواند باعث خرید این دستگاه باشد، اندازه بهتر آن برای در دست گرفتن است. این دستگاه البته دوربین بهتری دارد و از ویژگی Live Photos نیز پشتیبانی می‌کند و مشخصات پردازشی این دستگاه نیز در مرحله بسیار خوبی قرار دارد.

فوربس



آیفون SE یک گوشی هوشمند کمیاب است. این دستگاه جواب بسیاری از کسانی است که پس از بزرگ‌تر کردن آیفون‌ها، از این حرکت اپل انتقاد کردند.

اپل آنچنان استاندارد‌هایی برای معرفی آیفون‌های جدید تعیین کرده که در زمان رونمایی از آیفون SE، حالا بسیاری فکر می‌کنند استاندارد‌هایی که برای طراحی آیفون از قبل ایجاد شده بود، تیم کوک آن‌ها را شکسته و تنها به فکر بدست آوردن پول بیشتر است. اما این دستگاهی است که با الگوگیری از آیفون 5S ساخته شده که بسیاری از دوستداران آیفون عاشق آن بوده‌اند و یکی از پرفروش‌ترین آیفون‌های تاریخ اپل است.

بسیاری از شرکت‌ها آرزوی داشتن چنین دستگاهی مانند آیفون SE را دارند تا به فروش بسیار بالایی دست یابند، اما در بین طرفداران اپل، آیفون SE تاکنون تنها یک گوشی هوشمند متوسط شناخته می‌شود.
منبع:zoomit.com
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر