آشنایی با انواع مدل های کیف های بهاری

eMziper

همراه نمونه
2015-03-13
579
102
0
تهـــــران
كارشناسان مد، بهار و تابستان را روزهای سبكی می‌دانند. روزهایی كه نیازی به همراه بردن دستكش، چتر و . . . نیست و می‌توانید خیلی سبك حتی با یك كیف كوچك از خانه خارج شوید. از سوی دیگر عصرهای تابستان بلند است و جان می‌دهد برای دورهمی و كافه نشینی و خلاصه خوش گذرانی. برای خانم‌ها حضور در چنین برنامه‌هایی با دغدغه همیشگی «چی بپوشم» همراه است. سوالی كه ما سرسختانه می‌كوشیم جواب دهیم و حالا یك پیشنهاد ویژه برای خانم‌ها داریم. برای ستی فاخر و شیك در عصرهای تابستان امسال از كیف‌های دستی كه با عنوان «كلاچ » شناخته می‌شوند، استفاده كنید. كیف‌هایی كه در گروه كیف‌های كوچك قرار می‌گیرند و در دست حمل می‌شوند. با جدیدترین مدل‌های كلاچ آشنا شوید:

mo19184.jpg


این كیف كوچك كه در مجموعه تابستانه طراحانی چون شنل، ولنتینو، آرمانی و. . . به چشم می‌خورد، فضای كوچكی به اندازه مقداری پول، كارت بانك، موبایل و درنهایت یك رژلب دارد اما جلوه‌ای رسمی و خاص به ست تابستانی شما می‌دهد.

mo19185.jpg


طراحانی مانند ورساچه هم كیف‌های كوچك مناسب برای عصرانه‌های بهاری امسال به شما پیشنهاد می‌كنند اما به شیوه‌ای متفاوت. به نظر آنها بهتر است این كیف‌ ها دكوری متفاوت داشته باشند و به جای قفل و زنجیرهای مرسوم از نگین‌های درشت، تكه‌های ریز یا درشت جواهرات، سنگ و. . . برای دكورشان استفاده شده باشد.

mo19186.jpg


خیلی سخت است كه اسم كیف را روی این شی كوچك بگذاریم؛ بیشتر شبیه یك اكسسوری تازه است كه به ست خانم‌ها اضافه شده است. نیناریچی به جای فرم رایج و همیشگی كیف‌ های كوچك، این نمونه گرد را پیشنهاد می‌كند كه با اضافه كردن زنجیر كار حمل كردن آن آسان‌تر شده است.

mo19187.jpg


حالا دیگر همه می‌دانند كه طرح گل‌های درشت چقدر برای تابستان امسال مرسوم است و قطعا كیف‌های تابستانه هم از این قاعده مستثنا نیستند. این كیف نمونه كاملی برای تابستان امسال است؛ طرح گل، چرم پوست ماری و البته كیفی كوچك كه در دست جای می‌گیرد.

mo19188.jpg


چرم انتخابی كلاسیك برای كیف است و به جز خلاقیت در طراحی، تنوع جنس را به مشتریان خود عرضه می‌کند. در همین راستا، طراحانی مثل لانوین به شما پیشنهاد می‌كنند سراغ كیفی با نقش پوست حیوانات بروید؛ كیفی كه به خاطر ساده بودن، لوكس‌تر و تجملاتی‌تر به نظر می‌رسد.

mo19189.jpg


كسانی كه هنگام خرید و انتخاب به كاربردی بودن كیف فكر می‌كنند دراین مدل كیف‌های كوچك سراغ نمونه‌های تاشو می‌روند چون فضای بیشتری نسبت به نمونه‌های دیگر دارد و یك نكته كلیدی و قابل تامل دیگر آن این است که با تیپ‌های نیمه‌رسمی و اسپرت هماهنگی بیشتری دارد.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر