آتش گرفتن نوت 7-آیا از بازار ایران جمع خواهد شد

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر


"شرکت کره ای سامسونگ اعلام کرده که به دلیل آتش گرفتن چندین نوت ۷ دستور بازگرداندن آن را در سراسر جهان داده است و اعلام کرده مشکل نیز مربوط به سلول باتری موبایل است.
تصویر آیا نوت ۷ از بازار ایران جمع خواهد شد؟"


به گزارش جام جم آنلاین به نقل از کلیک ، با وجود این اعلام، این موضوع هنوز به صورت رسمی در ایران مطرح نشده است.
شرایط متفاوت بازار موبایل در ایران، این مساله را نیز تحت الشعاع خود قرار داده‌است. از آن‌جایی‌که برخی گوشی‌هایی که به ایران وارد می‌شود از مبادی غیرقانونی و قاچاق است که گارانتی ایرانی ندارند.
طبق گفته فعالان بازار از حدود یکسال پیش بیش از ۹۰ درصد گوشی‌های سامسونگی که رسمی یا قاچاق به کشور وارد شده‌اند دارای گارانتی اینترنشنال (همراه سرویس خاورمیانه) هستند که در ایران طی قرارداد شرکت سامسونگ با چند ارائه‌دهنده خدمات گارانتی مقرر شده تمامی گوشی‌های دارای گارانتی اینترنشنال سامسونگ توسط این شرکت‌های ایرانی خدمات پس از فروش دریافت کنند.
با این وجود، ۲ شرکت گارانتی کننده محصولات سامسونگ در ایران، اعلام کرده اند هنوز سایت سامسونگ و دفتر رسماً چیزی اعلام نکرده و فعلاً همه چیز در حد حرف است..
با این‌حال باید منتظر ماند تا خبر جدیدی از سوی سامسونگ اعلام شود.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر