«مایکل انرایت» به جنگ داعش رفت

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
«مایکل انرایت»، بازیگر هالیوودی که برای بازی در فیلم «دزدان دریایی کارائیب» شهرت دارد، برای جنگ علیه داعش به سوریه رفته است.

«انرایت» در مصاحبه‌ای با شبکه تلویزیونی الان دبی گفت: زمانی‌که ویدئوهای مربوط به سوزانده شدن خلبان سوری به دست داعش و همچنین سربریدن روزنامه نگار آمریکایی را دیدم تصمیم گرفتم که به این جنگ بیایم.از همه اینها بدتر این است که این کار را یک مرد انگلیسی انجام داد.




وی تاکید کرد: آنها باید از روی کره زمین پاک شوند. آماده‌ام که برای این هدف بمیرم. من برای مبارزه اینجا هستم نه برای بازی کردن، حتی اگر لازم باشد در این راه جانم را خواهم داد.

این بازیگر انگلیسی‌الاصل هالیوود که تاکنون در حدود 30 فیلم سینمایی و تلویزیونی ایفای نقش کرده، در خلال مصاحبه خود نیز عنوان کرده که در این سفر تا حدودی با دین اسلام آشنا شده و نام خود را نیز به «مصطفی مایکل علی» تغییر داده است.


اخبار فرهنگی - ایرنا
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر